درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 01:34   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15330صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 27 دی 1393 - 20:22
استراتژی پست بانک ایران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استراتژی پست بانک ایران در دو سطح با عاملیت بانکی بخش فناوری اطلاعات کشور از طریق شعب و عاملیت بانکی توسعه روستائی بر بستر دفاتر ICT است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استراتژی پست بانک ایران در دو سطح با عاملیت بانکی بخش فناوری اطلاعات کشور از طریق شعب و عاملیت بانکی توسعه روستائی بر بستر دفاتر ICT است.

به گزارش شارا از روابط عمومی پست بانک ایران: دکتر صباغی عضو هیأت مدیره این بانک که به منظور بررسی مسائل حوزه ICT استان اصفهان به همراه دکتر براری معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و نمایندگان سازمان‌های وابسته به وزارت به شهر اصفهان سفر کرده بود پس از حضور در این جلسه و تشریح اهداف و برنامه‌های این بانک در جلسه شورای اداری پست بانک استان شرکت کرد و ضمن بیان مطلب فوق گفت: پست بانک ایران باید به بانک تخصصی روستاها تبدیل شود تا بتواند خدمات متنوع بانکی و دیگر خدمات مالی را به نمایندگی از سازمان ها و دستگاه‌های اجرائی در روستاها انجام دهد.


وی در ادامه با تأکید بر بازاریابی شرکت‌ها، سازمان‌ها و صندوق‌های ارائه ‌دهنده خدمات در روستاها تصریح کرد: پست بانک استان اصفهان رسالت خدمت‌رسانی به مردم را به شکل مطلوب انجام داده و به همت کارکنان به ساماندهی دفاتر درخصوص جذب منابع، وصول مطالبات و خدمات فنی نیز توجه ویژه‌ای داشته است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد