درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 22:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15355صفحه نخست » یکشنبه، 28 دی 1393 - 13:38
تشریح انواع کاغذ و راهکارهای رفع مشکلات کیفی در فرایندهای چاپ
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مرکز آموزش علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر شماره پنج تهران به برگزاری کارگاه آموزشی کاغذ و مقوا در چاپ (انواع کاغذ و مقوا و رفع مشکلات کیفی در فرایندهای چاپ) اقدام کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مرکز آموزش علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر شماره پنج تهران به برگزاری کارگاه آموزشی کاغذ و مقوا در چاپ (انواع کاغذ و مقوا و رفع مشکلات کیفی در فرایندهای چاپ) اقدام کرده است.
 
 وحید ارونقی، مسئول روابط عمومی مرکز آموزش علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر شماره پنج تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) با اعلام این خبر اظهار کرد: این مرکز با هدف تشریح انواع کاغذ و مقوا و ارائه راهکار برای رفع مشکلات کیفی در فرایندهای چاپ به برگزاری کارگاه آموزشی کاغذ و مقوا در چاپ اقدام کرده است.
 
 وی ادامه داد: این کارگاه 13، 14 و 15 بهمن‌ماه سال جاری به مدت 9 ساعت با تدریس مهدی ناظمی‌پناه برگزار می‌شود. در پایان دوره، به شرکت‌کنندگان گواهینامه رسمی مرکز آموزش علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر شماره پنج تهران ارائه می‌شود.
 
 مسئول روابط عمومی مرکز آموزش علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر شماره پنج تهران افزود: تاریخچه کاغذ در جهان و ایران، آشنایی با انواع فرآیندهای تولید خمیر کاغذ، انواع خمیرهای تولیدی در دنیا و الیاف‌شناسی آنها، ماشین‌آلات ساخت کاغذ و انواع کاغذ تولیدی در آنها، ویژگی‌های فیزیکی و مقاومتی (مکانیکی) کاغذ و مقوا، کاربرد و اهمیت آنها در چاپ، معرفی روش‌ها و دستگاه‌های اندازه‌گیری آنها، ویژگی رطوبتی در کاغذ و مقوا و اهمیت آنها در فرایندهای چاپ و بسته‌بندی، معرفی روش‌ها و دستگاه‌های اندازه‌گیری آنها و خواص نوری و بصری کاغذ، اهمیت آنها در فرایندهای چاپ و بسته‌بندی، معرفی روش‌ها و دستگاه‌های اندازه‌گیری آنها از جمله سرفصل‌های این کارگاه محسوب می‌شوند.
 
 ارونقی توضیح داد: از دیگر سرفصل‌های این کارگاه می‌توان به ابعاد و اندازه‌های کاغذ و مقوا و انواع آن در بازار ایران و جهان، مفهوم کیفیت چاپ‌پذیری کاغذ و مقوا در انواع فرایندهای چاپ (افست رول و افست ورقی، گراوور، دیجیتال و ...) و روش‌های دستیابی به کیفیت در چاپ، معایب مربوط به کاغذ و مقوا در فرایندهای چاپ و بسته‌بندی و روش‌های رفع آنها در این فرایندها، ارتباط کاغذ، مرکب، ماشین‌آلات و سایر عوامل با یکدیگر و اثر آنها در کیفیت نهایی چاپ، کاغذ و مقوا و ویژگی‌های مربوط به آن در عملیات‌های تکمیلی (پوشش‌دهی، صحافی، برش، تا، دای کات، و بسته‌بندی)، آزمون‌ها و استانداردهای کاغذ و مقوا، استانداردهای نگه‌داری کاغذ و مقوا در انبارها، سالن‌های چاپ و بسته‌بندی و آشنایی با فرآیند مرکب‌زدایی و تولید کاغذ و مقوای بازیافتی اشاره کرد.

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد