درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 14:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15357صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 دی 1393 - 05:54
چاپ چهارم «رسانه ها و مدرنیته»
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-کتاب «رسانه ها و مدرنیته(نظریه اجتماعی رسانه ها)» تالیف جان ب. تامپسون با ترجمه دکتر مسعود اوحدی به چاپ چهارم رسید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-کتاب «رسانه ها و مدرنیته(نظریه اجتماعی رسانه ها)» تالیف جان ب. تامپسون با ترجمه دکتر مسعود اوحدی به چاپ چهارم رسید.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، رسانه ها و مدرنیته اثری جامع و قاطع در زمینه رسانه ها و مطالعات فرهنگی است که نظریه انتقادی را با نظریه اجتماعی پیوند می دهد و پیشاهنگ گفتمانی بسیار فراگیر در این عرصه رو به رشد می شود.

پیامدهای این دگرگونی بسیار وسیع و دامنه دار است و بر بسیاری از جنبه های زندگی ما، از خصوصی ترین جنبه های تجربه شخصی شکل دهی گرفته تا ماهیت متغیر قدرت و رویت پذیری در حوزه عمومی را تأثیر می گذارد.

از نگاه جان تامسپون تحول و توسعه رسانه های ارتباطی، ترکیب و سرشت زندگی اجتماعی را تغییر شکل داده و اشکال جدیدی از عمل و تعامل را به وجود آورده است که دیگر وابسته به الزام سهیم بودن مخاطب در مکان مشترک نیست.

در واقع تامپسون با تحلیل موضوع هایی همبسته مثل ظهور تعامل رسانه ای، به وجود آمدن اشکال جدید رویت پذیری رسانه ای، پیدایی شبکه های جهانی ارتباط، دگرگونی سنت، شکل پذیری مجدد فرآیند خود- شکل دهی و منش رو به تغییر حوزه عمومی استدلال، خود را به منصه ظهور می رساند.

هدف مولف در این اثر ردیابی حدود و هیئت پدیده ها و دگرگونی ها در سازمان اجتماعی قدرت نمادین است و سعی می کند نشان دهد که تحول رسانه های ارتباطی از نخستین اشکال چاپ تا گونه های اخیر ارتباط الکترونیکی، جزئی جدانشدنی از ظهور و تحول جوامع مدرن بوده است.

تحول رسانه های ارتباطی به شیوه های پیچیده با شماری از فرآیندهای تحولی همبافت بوده و این فرآیندها در کنار یکدیگر قوام بخش پدیده ای هستند که آن را مدرنیته می خوانند و برای درک ماهیت مدرنیته باید به نقش محوری تحول رسانه های ارتباطی و تأثیر آن ها توجه داشت.

استفاده از رسانه های ارتباطی شامل آفرینش انواع جدید روابط اجتماعی و راههای تازه رابطه خود با دیگران است و افراد هنگام استفاده از رسانه های ارتباطی، وارد اشکال تعاملی ای می شوند که از جنبه های خاص با نوع تعامل رودر رو که خصیصه بیشتر برخوردهای زندگی روزمره است، تفاوت دارد و افراد قادر به کنش برای دیگرانی هستند که از نظر فیزیکی غایبند یا در واکنش به دیگرانی عمل می کنند که در محله های دور واقع شده اند.

استفاده از رسانه های ارتباطی، سازمان های مکانی و زمانی زندگی اجتماعی را به طریقی بنیادین دگرگون کرده است و اشکال تازه ای از عمل و تعامل و شیوه های جدید از اعمال قدرت می آفریند که دیگر پیوندی با سهیم شدن در یک محل مشترک را ندارد.

تحول رسانه های ارتباطی، قدرت را نه تنها به شیوه های جدید اجرا نموده، آن را در مقیاسی بی سابقه نیز مرئی کرده است. امروزه رویت پذیری رسانه ای از نظر گستره جهانی است و این شرایط حاصل یک فرآیند پیچیده جهانی شدن است که مبدأ آن را باید دست کم تا نیمه دوم قرن نوزدهم ردگیری کرد.

کتاب «رسانه ها و مدرنیته(نظریه اجتماعی رسانه ها)» درهشت فصل به موضوعاتی مانند ارتباط و بافت اجتماعی، رسانه ها و گسترش جوامع مدرن، رونق تعامل رسانه ای، دگرگونی در رؤیت پذیری، جهانی شدن ارتباطات، ریشه گیری و تحکیم مجددسنت، خویشتن و تجربه در جهانی رسانه ای و اختراع دگرباره عمومیت می‌پردازد.

چاپ چهارم «رسانه ها و مدرنیته(نظریه اجتماعی رسانه ها)» در 364 صفحه با قیمت 150000 ریال از سوی انتشارات سروش منتشر شده است.
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد