درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 04:18   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی رونمایی شد
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15461صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 4 بهمن 1393 - 13:52
معرفی کتاب راهنمای مدیریت بحران پی آر نیوز
پنجاه تن از متخصصان برجسته بحران در حوزه روابط عمومی در آخرین نسخه کتاب راهنمای مدیریت بحران پی آر نیوز، دستاوردهای خود را منتشر کردند. به گزارش گروه ترجمه شارا، تجربه کارگزاران روابط عمومی که برای شما به سختی کار کرده اند منجر به تولید بسته آموزشی جامعی از آغاز بحران تا زمانی که بحران خودش را نشان می دهد و مواجهه با آن را گام به گام توضیح داده است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پنجاه تن از متخصصان برجسته بحران در حوزه روابط عمومی در آخرین نسخه کتاب راهنمای مدیریت بحران پی آر نیوز، دستاوردهای خود را منتشر کردند.


به گزارش گروه ترجمه شارا، تجربه کارگزاران روابط عمومی که برای شما به سختی کار کرده اند منجر به تولید بسته آموزشی جامعی از آغاز بحران تا زمانی که بحران خودش را نشان می دهد و مواجهه با آن را گام به گام توضیح داده است.


در این کتاب راهنما می توانید مرحله به مرحله اقدامات موثر را از نخستین ساعات بحران تا دریافت مشاوره برای ایجاد یک برنامه عمل رسانه اجتماعی، راهنمایی برای تهیه پیام های تحت شرایط فشار، و چک لیست هایی برای ارزیابی آمادگی خود در بحران های احتمالی را مطالعه کنید.


بیش از 200 صفحه در باب نحوه مقابله با بحران، بهترین شیوه ها و مطالعات موردی که نباید کل تیم آن را نادیده بگیرند توضیح داده شده است، این کتاب نه تنها توضیح می دهد که چگونه مدیریت و حل بحران را انجام دهیم، بلکه همچنین چگونه می توانیم بحران را پیش بینی کنیم. و چگونه شما می توانید در بحران یک قدم جلوتر باشید.


منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  کتاب تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی رونمایی شد


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد