درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 08:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15524صفحه نخست » چهارشنبه، 8 بهمن 1393 - 09:46
رییس اداره بازاریابی بانک انصار منصوب شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در راستای توسعه منابع انسانی، هدایت بهینه و ارتقای کارایی نیروی انسانی در مدیریت بازاریابی، دکتر محمد آزادی، مشاور پیشین بازاریابی بانک انصار به سمت رییس اداره بازاریابی اداره کل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار منصوب و مشغول به کار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در راستای توسعه منابع انسانی، هدایت بهینه و ارتقای کارایی نیروی انسانی در مدیریت بازاریابی، دکتر محمد آزادی، مشاور پیشین بازاریابی بانک انصار به سمت رییس اداره بازاریابی اداره کل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار منصوب و مشغول به کار شد.

به گزارش ر: در راستای توسعه منابع انسانی، هدایت بهینه و ارتقای کارایی نیروی انسانی در مدیریت بازاریابی، دکتر محمد آزادی، مشاور پیشین بازاریابی بانک انصار به سمت رییس اداره بازاریابی اداره کل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار منصوب و مشغول به کار شد.

 دکترمحمدآزادی که دانش آموخته رشته مدیریت بازاریابی دانشگاه بوردوی فرانسه است، دارای چندین کتاب تألیفی و ترجمه ای و مقالات علمی است و پیش از این، مشاورت چندین شرکت و موسسه تجاری و بانک های خصوصی را به عهده داشته و اخیراً کنفرانس استراتژی برند را با حمایت بانک انصار و 192 شرکت و سازمان و دانشگاه برگزار کرده است.


در حال حاضر اداره کل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار دارای دو اداره در بخش‌های بازاریابی و تبلیغات می باشد که انتصاب اخیر در همین راستا صورت پذیرفته است.


شایان ذکر است پیش از این نیز دکتر علیرضا بختیاری دانش آموخته دانشگاه "میسور" هندوستان و مشاور پیشین تبلیغات این اداره کل، به سمت ریاست اداره تبلیغات واطلاع رسانی اداره کل بازاریابی و تبلیغات منصوب شده بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد