درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 09:35   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15531صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 8 بهمن 1393 - 16:10
کسب رتبه نخست موبایل بانک تجارت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک تجارت رتبه نخست سرویس موبایل بانک را در چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت کسب کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک تجارت رتبه نخست سرویس موبایل بانک را در چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت کسب کرد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت بر اساس ارزیابی کمیته داوران جشنواره دکتر نوربخش، سرویس موبایل بانک تجارت تجارت را حائز کسب رتبه نخست دانست و تندیس این جشنواره را به محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت اعطا نمود.
 
 در لوح تقدیر این جشنواره که به امضاء دکتر ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی رسیده از تلاش خلاقانه مدیران و کارکنان مجموعه بانک تجارت به خاطر ارائه سرویس موبایل بانک تجارت قدردانی به عمل آمده است.
 
 امکان انتقال وجه کارت به کارت تحت سامانه شتاب، انتقال وجه به حساب‌های تجارت و انتقال وجه پایا، خرید نرم‌افزار، شارژ سیمکارت (تکانک)، پرداخت قبوض و اقساط، دریافت موجودی، مدیریت چک و ... از جمله خدمات موبایل بانک تجارت به شمار می‌روند.
 
 گفتنی است، جشنواره دکتر نوربخش از سال 1391 از سوی پژوهشکده پولی و بانکی به منظور حمایت از دستاوردهای نوین بانکداری الکترونیک در کشور، بانک‌های نوآور و برتر را در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک مورد ارزیابی و تشویق قرار می‌دهد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد