درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 16:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1565صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیپنجشنبه، 23 شهریور 1391 - 07:27
انتشار دو کتاب با موضوع روابط عمومی
عضو هیات علمی انجمن متخصصان روابط عمومی می‌گوید دو کتاب دیگر از مجموعه چهار جلدی او با موضوع روابط عمومی تا پایان سال جاری منتشر خواهد شد.
  

عضو هیات علمی انجمن متخصصان روابط عمومی می‌گوید دو کتاب دیگر از مجموعه چهار جلدی او با موضوع روابط عمومی تا پایان سال جاری منتشر خواهد شد.
حمید شکری‌خانقاه در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، از تالیف سه جلد کتاب دیگر با موضوع روابط عمومی خبر داد و گفت: این یک مجموعه چهارجلدی است که جلد اول آن چندی پیش با عنوان «برنامه‌ریزی راهبردی در روابط عمومی» منتشر شد.

وی ادامه داد: جلد دوم با عنوان «مساله‌شناسی ارتباطی در روابط عمومی» به‌زودی منتشر می‌شود. موضوع این کتاب جزء چهار گام اساسی مطرح شده در برنامه‌ریزی راهبردی در روابط عمومی است.

وی افزود: در این کتاب بیش از 100 نمونه عملیاتی به همراه راهنمای آن آورده شده است.

این مترجم تاکید کرد: این کتاب یک مهارت فنی در ذهن کارگزاران روابط عمومی ایجاد می‌کند. به طور مثال در نمونه‌ای آورده شده که زمانی که مردم اعتماد خود را به روابط عمومی یک سازمان از دست می‌دهند چگونه باید این اعتماد را برگرداند.

این استاد دانشگاه با بیان این‌که جلد سوم این مجموعه نیز کتاب «فرایندهای کاربردی ارتباطی در روابط عمومی» نام دارد، افزود: 110 روش و فرایند ارتباطی برای روابط عمومی در این کتاب استخراج شده است. به طور مثال فرایند تنظیم خبر در آن توضیح داده شده و یا این‌که برای اجرای یک کنفرانس باید چه مراحلی باید پشت سر گذاشت.

وی همچنین گفت: «روش‌های ارزیابی اثر بخشی فعالیت‌های ارتباطی در روابط عمومی» نیز عنوان جلد چهارم کتاب است که بیش از 60 روش ارزشیابی کارهای روابط عمومی در آن بیان شده است.

عضو هیات علمی انجمن متخصصان روابط عمومی تاکید کرد: جلد دوم تا دو ماه آینده و جلد سوم این مجموعه تا پایان سال جاری از سوی انتشارات سیمای شرق منتشر می‌شود.

وی گفت: جلد چهارم این مجموعه نیز در حال تدوین است.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد