درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 06:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15716صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 22 بهمن 1393 - 15:01
تجلیل وزیر امور اقتصاد از روابط عمومی بانک صادرات
به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-، وزیر امور اقتصادی و دارایی، ضمن تشکر از کارکنان مستقر در غرفه بانک صادرات ایران، گفت: بانک صادرات، علاوه بر مشارکت در امور اجتماعی و اقتصادی و امور خیریه، با حضور در بین مردم، در افزایش شادی های ملت ایران و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حضور فعال داشته است
  

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-، وزیر امور اقتصادی و دارایی، ضمن تشکر از کارکنان مستقر در غرفه بانک صادرات ایران، گفت: بانک صادرات، علاوه بر مشارکت در امور اجتماعی و اقتصادی و امور خیریه، با حضور در بین مردم، در افزایش شادی های ملت ایران و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حضور فعال داشته است و اقدامات گسترده بانک صادرات ایران در حوزه های فرهنگی و اجتماعی، و برگزاری شکوهمند مراسم 22 بهمن وسالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شایسته تقدیر است.

طیب نیا با بازدید از غرفه های مختلف سازمان ها و شرکت های زیر مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی شامل بانک ها،‌ بیمه ها، ‌سازمان امور مالیاتی، و سازمان خصوصی سازی، که در خیابان آزادی تهران و در نزدیکی میدان آزادی مستقر بودند، حضور کارکنان این وزارتخانه و شرکت ها و سازمان های مختلف زیر مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی را نشان دهنده حضور کارکنان این وزارتخانه در کنار مردم و مشارکت در شادی ها و پیروزی های ملت ایران ارزیابی کرد.

طیب نیا خطاب به کارشناسان روابط عمومی بانک صادرات گفت: بانک صادرات یک بانک خوشنام و فعال در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است و علاوه بر حضور در بخش های اقتصادی، سرمایه گذاری و تولید، در امور خیریه و فعالیت های اجتماعی نیز در کنار مردم، نقشی فعال و اثرگذار داشته است.

یکی از دلایل موفقیت روابط عمومی بانک صادرات در سال های اخیر، اهتمام و توجه ویژه ای است که مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک صادرات به روابط عمومی داشته اند و با حمایت های خود، موجب رشد و توسعه برنامه های روابط عمومی بوده و در نتیجه جایگاه بانک صادرات ایران در بین مشتریان و در جهت جلب رضایت مردم ارتقا یافته و رتبه این بانک در شبکه بانکی نیز بهبود یافته است
همچنین طی هفته گذشته، دکتر سیف رئیس کل بانک مرکزی به خاطر اجرای مناسب طرح چکاوک، از مهندس پیشرو مدیرعامل بانک صادرات ایران تقدیر کرد.

روابط عمومی بانک صادرات ایران در سال های اخیر با دریافت گواهی نامه رتبه الف A از اتحادیه اروپا، و تعامل با رسانه ها، سازمان ها، شرکت ها، مطبوعات و روابط عمومی ها، جایگاه مناسبی در عرصه رسانه های کشور داشته است. امیرصفری رئیس روابط عمومی بانک صادرات نیز به عنوان دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی بانک ها و دبیر هیات رئیسه روابط عمومی های شهر تهران انتخاب شد و در بهبود ارتباط خبرنگاران و رسانه ها با روابط عمومی بانک ها و روابط عمومی های شهر تهران، اثرگذار بوده است.

به گزارش بولتن نیوز، غرفه روابط عمومی بانک صادرات ایران مستقر در خیابان آزادی و در نزدیکی میدان آزادی، امسال مورد استقبال مردم، کارکنان بانک ها، خبرنگاران و مدیران اقتصادی قرار گرفته است و کارکنان بانک صادرات در این محیط شاد و همراه با مردم در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت فعال داشتند.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران


  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد