درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 01:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15773صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 27 بهمن 1393 - 12:26
[رویه های سال 2015] بازگشت به اصول پایه جذب
نوشته: کری-آن سانتون - رشد باور و اعتقاد به برند. عدم ارائه اطلاعات به صورت گزینشی. عدم آغاز به کار و خروج از صحنه پس از مدتی اندک. عدم آغاز به کار و سپس از کانون توجه خارج شدن. ایجاد روابط معنادار و موثر، مرتبط، و پایدار با رسانه و مشتریان، روابطی که سبب دیده شدن شما در دوره زمانی بد و دوره زمانی خوب می‌شوند، عوامل تاثیرگذار و سازنده هسته و زیربنای روابط عمومی هستند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  «مراقب باشید که کدام فضا را برای نقش آفرینی انتخاب می‌کنید.»


سوال: رویه «بازیگردان شما» در سال 2014 چیست؟
رشد باور و اعتقاد به برند. عدم ارائه اطلاعات به صورت گزینشی. عدم آغاز به کار و خروج از صحنه پس از مدتی اندک. عدم آغاز به کار و سپس از کانون توجه خارج شدن. ایجاد روابط معنادار و موثر، مرتبط، و پایدار با رسانه و مشتریان، روابطی که سبب دیده شدن شما در دوره زمانی بد و دوره زمانی خوب می‌شوند، عوامل تاثیرگذار و سازنده هسته و زیربنای روابط عمومی هستند.

سوال: با ورود به سال جدید، امیدوارید چه چیزی را کمتر ببینید؟
سناریو و شرایطی که در آن مدیریت اعتبار، از سطح روابط سرمایه‌گذار شرکتی گرفته تا مشتری، به شکلی نامناسب و بد انجام می‌شود. اگرچه مشتری به شکلی فزآینده و مساوی قدرتمندتر و تاثیرگذارتر شده است، اما بدین معنا نیست که باید برندها دستخوش و در اختیار آنها باشند، به ویژه در زمانی که اطلاعات و اخبار نادرست وجود دارد و تهدید و فریب به سادگی صورت می‌گیرد. آنچه که نیاز است ارتباط و مخابره است- مخابره و ارتباط حاوی کیفیت.

سوال: انتظار دارید که چه چیزی را در سال 2015 بیشتر ببینید؟
استفاده از محتوای برتر در سکوهای مناسب نشان می‌دهد که برندها و شرکت‌ها خود تشخیص داده و معترف‌اند که مشتریان، تاثیرگذاران، ذینفعان در بیش از یک نقطه حاضرند و بنابراین باید بیش از یک نوع پیام برای آنها تهیه و تدارک دیده شود.

سوال: توصیه شما به همتایان خود در سال آتی چه خواهد بود؟
الف: روابط عمومی خواستار صندلی در پشت میز (جایگاه) است. حالا ارزش خود را به عنوان کارشناسان ارتباطی به اثبات برسانید.

سوال: دوست دارید به فروشندگان خود چه بگویید؟
 واژه «کمیپن» متعلق به روابط عمومی نیست. طرح جذب ذینفعان تان کجاست؟ تصویر ارتباطی شرکت و برند شما چیست؟ کمپین فقط بخشی از طرح مذکور است.

سوال: مهم‌ترین رویه صنعتی شما برای سال 2015 چیست؟

مطلب نویسی - باید سراغ مطالب خوب، شفاف و دقیق برویم. ذکر این نکته غم‌انگیز است که توئیتر در جایگاه رویه به ما کمکی نکرد، و ده‌ها هزار مطلب خبری منتشر شده هم کمکی در بر نداشتند. اینستاگرام به شکلی طعنه‌آمیز در حال نشان دادن راه برگشت به مطلب نویسی از طریق کپی‌های زیادی است که با تصاویر و عکس های زیاد همراه می‌شوند.


جذب در برابر تاثیر در برابر فریب. به یک دلیل به این کار روابط عمومی گفته می‌شود- درباره فضایی که می‌خواهید برای فعالیت انتخاب کنید مراقب باشید.


بازگشت به طرح ذینفع - فقط یک پیام برای فضای رسانه کافی نیست، همچنین این را می‌دانیم که فقط یک پیام برای طرح ذینفعان کافی نیست، هر بخش‌ زیرمجموعه‌هایی دارد: درست همانند کارکنانی که به مدت بیست سال برای شرکت کارکرده‌اند در برابر پرسنلی که فقط شش ماه سابقه کار دارند.


غلبه هوش عاطفی بر بهره هوشی: اگر در بخش ارتباطات کار می‌کنید (در سطح شورا یا در سطح مدیریت برند) و نمی‌توانید موقعیتی را بخوانید یا مطالب گفته نشده را انتخاب کنید، بهره هوشی در این موقعیت سبب نجات شما نخواهد شد.


اقدامات جایی هستند که این مسئله هست. دیگر حرف از آنچه که شما می‌گویید یا اینکه چطور می‌گویید نیست، بلکه آنچه که انجام می‌دهید مهم است. ریاستی که پشت میز می‌نشیند و از رابطه و نزدیک شدن به هوادارانش (یا دشمنانش) بسیار هراسان است خود را در سطحی بالا از یادگیری و آموختن محروم می‌کند. زمان فکر کردن. مشتریان، فروشندگان و همکارانی که ایمیل‌هایی را می‌فرستند و ایمیلشان با تماس دنبال می‌شود، به کسی لطفی نکرده‌اند. همه ما باید درباره آنچه مهم است دربرابر آنچه فوری و ضروری است شفاف‌تر باشیم.


یکپارچگی دیگر فقط به موسسه یا موسساتی که برای یک برند یا راهکار در حال همکاری هستند تعلق ندارد، بلکه متعلق به خود شرکت/ موسسه است- و در سطح موسسه، محصولات/ خدمات و کارکنان یکپارچه سازی می‌شوند.


اقدامات و تلاش های اقتصاد متغیر نوین را دیده‌ایم- وفاداری به برند دیگر وجود ندارد، و این وضع از طریق ظهور هزاره‌هایی بدتر می‌شود که به خود آنچه که بحران‌ها دربرداشته‌اند را دیده‌اند. مشکل موجود، تغییر دادن جریان است یا این که چگونه در فضایی بدون وفاداری به برند ایفای نقش کنیم.


 « بهترین مطالب خبری توسط افرادی تهیه می‌شود که شما در پی دستیابی به آنها هستید».... واقعا باید با مردی که در خیابان است مجدداً تماس برقرار کنیم.


باز هم تعداد بیشتری از تیم‌های روابط عمومی، طراحان و ویدئوسازان را به تیم خود اضافه می‌کنند: تهیه محتوا به صورت واکنشی و فعالانه و فقط در قالب انتشار فوری مطالب رسانه‌ای، در روند کنونی مورد نیاز می‌باشد.


 به صورت خلاصه، صنعت به ناجی، سکوی جدید و ابزارهای نو نیازی ندارد- بلکه به عبارتی ساده به بازگشتن به اصول پایه نیازمند است.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد