درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 23:29   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15882صفحه نخست » ادامه مطلب دوچهارشنبه، 6 اسفند 1393 - 13:15
مدیریت ارتباط موثر؛ ابزاری مهم در ارتقاء برند بانک
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد از شعب استان خراسان رضوی بازدید به عمل آورد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد از شعب استان خراسان رضوی بازدید به عمل آورد.

به گزارش شارا، منصور شیخ الاسلامی، رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، در جریان این بازدیدها، مدیریت ارتباط موثر را ابزاری مهم در ارتقاء برند بانک دانست و گفت: یکی از اهداف بازدید ستادی یکسان سازی گفتمان روابط عمومی از حوزه مرکزی تا همیاران شعب می باشد به صورتی که ضمن پیشبرد کمپین اطلاع رسانی کشوری، با توجه به شرایط بومی هر استان تصمیم گیری مناسبی صورت گیرد.

شیخ الاسلامی با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد در شرایط حال حاضر کشور با اولویت قراردادن سیاست های اقتصاد مقاومتی، کمک به توسعه اقتصادی را در اولویت برنامه های خود قرار داده، خاطر نشان کرد: هر اقدامی در این عرصه باید مبتنی بر روش های علمی و کار مطالعاتی صورت گیرد که دوره‌های آموزشی ارتباط موثر نیز همراستا با این مهم انجام می شود.

رئیس اداره کل روابط عمومی شرایط جاری استان خراسان رضوی را مطلوب ارزیابی کرد و با اشاره به حضور سالانه بالغ بر ۲۶ میلیون نفر زائر در کلان شهر مشهد مقدس، خواستار معرفی خدمات و محصولات به اقشار مختلف مردم شد.

شیخ الاسلامی هدف از راه اندازی شبکه همیاران روابط عمومی را ایجاد ارتباط موثر از ابتدا تا آخرین مرحله فروش خدمات و محصولات عنوان کرد و از تلاش های این عزیزان در استان خراسان رضوی تقدیر و تشکر کرد.

محمد صادقی- مدیر کل استان خراسان رضوی- نیز ضمن استقبال از اجرای نظارت ستادی از شعب، بر یکسان سازی تمامی طرح ها و ایجاد هماهنگی لازم بین صف و ستاد تاکید کرد و استفاده از اهرم های تبلیغاتی در تمام مراحل جذب منابع، مصارف و پیگیری معوقات را بسیار موثر دانست.

در ادامه طی نشستی گزارش بازدید مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی بانک از شعب استان خراسان رضوی ارائه گردید و نقاط قابل بهبود در این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران


  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران


  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد