درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 12:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15931صفحه نخست » دوشنبه، 11 اسفند 1393 - 10:31
دریافت هولوگرام برای ناشرین دیجیتال مکانیزه شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در راستای توسعه حکمرانی دولت الکترونیک مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال اعطای هولگرام برای ناشران دیجیتال را به صورت کاملا مکانیزه میسر ساخت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در راستای توسعه حکمرانی دولت الکترونیک مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال اعطای هولگرام برای ناشران دیجیتال را به صورت کاملا مکانیزه میسر ساخت.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، ابوالقاسم خداوردی لو سرپرست گروه نشر دیجیتال مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال افزود: هم اکنون این مرکز جزو نخستین دستگاه های اجرایی دولت است که در راستای الکترونیکی کردن مجوزها و اتوماسیون اداری در حال فعالیت است.

وی با اشاره به حمایت های مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در زمینه اعطای مجوزها خاطرنشان کرد: تسریع و تسهیل در اعطای مجوزها از جمله اقدامات صورت گرفته این مرکز به منظور حمایت همه جانبه از ناشرین دیجیتال است.

خداوری لو با اشاره به مکانیزه شدن اعطای مجوزها گفت: فرصت سازی برای فعالان فرهنگی و ناشرین دیجیتال، کاهش هزینه های اقتصادی و صرفه جویی در مصرف کاغذ، چابک سازی سیستم اداری و کاهش مراجعات مستقیم ارباب رجوع در سایه مکانیزه شدن صدور مجوزها تحقق می یابد.

وی با تاکید بر اینکه با گذراندن تمامی مراحل قانونی اخذ پروانه و نمایش آن در پنل ناشرین دیجیتال صورت می گیرد، افزود: بر همین اساس ناشرین می توانند به صورت مستقیم اقدام به چاپ کنند.

خداوردی لو با اشاره به اعطای هولگرام از سوی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال افزود: با بررسی و استفاده از کارشناسان مجرب توانستیم به شناسایی آسیب های موجود در فرآیند اعطای هولوگرام پرداخته و آن را اصلاح و مکانیزه کنیم.

وی با اشاره به اینکه هر اثر دیجیتالی که نیاز به دریافت هولگرام داشته باشد، گفت: اعطای هولگرام به هر اثر از سوی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال به اندازه تیراژ تکثیر آن اثر خواهد بود.

همچنین در ادامه میثم زرگر وفا، مشاور رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با اشاره به صدور مجوزها و پروانه انتشارها و تکثیرها، گفت: هم اکنون سیستم صدور مجوز کاربر محور شده است بدین صورت که مستقیم در یک ساختار کاملا تعاملی و بدون کاغذ ، از طریق پست ارجاع می شود و نیازی به حضور فیزیکی متقاضیان نخواهد بود.

وی با اشاره به فرآیند قبلی توسط ناشرین دیجیتال افزود: قبلا به این صورت بود که متقاضی یکبار برای درخواست، یکبار برای تعهد و یکبار هم برای دریافت مجوز می آمد که هم اکنون کل این فرآیند حذف شده به طوری که سه مرحله صدور مجوز قبلی حذف شده است.

وی افزود: تمام مراحل کارگروه ، تایید مجوز، صدور مجوز، چاپ مجوز و مرحله پنجم تحویل مجوز حذف شده و فقط دو مرحله کارگروه و صدور مجوز شده است.

زرگر وفا با اشاره به واسطه حذف این مراحل اضافه، سرعت تولید تا توزیع افزایش پیدا کرده، افزود: قبلا حدود دو تا سه ماه فرایند صدور مجوز زمان می برد.

وی افزود: در این پنل مجوزها صادر و به صورت آنلاین چک می شود و امکان چاپ نسخه دیجیتالی را نیز به همراه خواهد داشت.

زرگر وفا با اشاره به اینکه هم اکنون امکان جستجوی عمومی سراسر کشور را فعال کردیم گفت: همه متقاضیان می توانند اصالت تمامی مجوز بسته های نرم افزاری را چک کنند .



 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد