درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 07:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15932صفحه نخست » دوشنبه، 11 اسفند 1393 - 10:32
وضعیت صنعت نشر ژاپن در سال 2014
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در سال 2014 رقم تخمینی فروش نشریات در کشور ژاپن بیش از 1.6 تریلیون ین بوده است که تقریبا برابر با 14 میلیارد دلار می باشد. در این بین سهم فروش کتاب 750 میلیارد ین و سهم فروش مجلات 850 میلیارد ین بوده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در سال 2014 رقم تخمینی فروش نشریات در کشور ژاپن بیش از 1.6 تریلیون ین بوده است که تقریبا برابر با 14 میلیارد دلار می باشد. در این بین سهم فروش کتاب 750 میلیارد ین و سهم فروش مجلات 850 میلیارد ین بوده است.
 
 به گزارش شارا به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی،با وجود رقم بالای فروش، این میزان در سال 2014 نسبت به سال قبل از آن 4.5 درصد افت داشته است. میزان فروش کتاب در سال2014 نسبت به سال قبل 4 درصد و نشریات 5 درصد افت را نسبت به سال 2013 تجربه کرده است. سال 2014 دهمین سال بود که میزان فروش نشریات روند نزولی را شاهد بوده است.
 
 اوج فروش نشریات در کشور ژاپن در سال 1996 بوده است که به رقم 2.7 تریلیون ین رسید و اکنون پس از 18 سال از آن دوران حجم بازار نشر به دو پنجم آن دوران تقلیل یافته است. این در حالی است که فروش نشریات الکرونیکی در سال 2014 نسبت به سال قبل آن رشد 32 درصدی را شاهد بوده است و به رقم 101 میلیارد ین رسیده است.
 
 موارد زیر را می‌توان دلایل کاهش فروش نشریات نام برد:
 1- رشد و رونق نشریات الکترونیکی e-book.
 2- افزایش هزینه های چاپ (گرانی کاغذ و دیگر ادوات چاپ)
 3- افزایش مالیات بر مصرف که بر مصرف کلیه کالا ها من جمله نشریات اثر گذاشته است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران


  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد