درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 19:23   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15973صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیپنجشنبه، 14 اسفند 1393 - 17:30
انتشار شماره جدید فصلنامه "کارگزار روابط عمومی"
سی و چهارمین شماره فصلنامه "کارگزار روابط عمومی" (پاییز و .مستان 1393) ویژه "مسئولیت اجتماعی" منتشر شد. در بخشی از این سرمقاله آمده است « مسئولیت اجتماعی کارگزاران روابط عمومی یکی از چالش های عمده روابط عمومی های اخلاق مدار در دنیای مدرن است. اینکه روابط عمومی به عنوان بخشی از سازمانی که به واسطه بهره مندی از اجتماع، نسبت به آن مسئولیت پیدا می کند، چگونه باید وظایف خود را در بعد فردی و اجتماعی ایفا نماید؟»
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سی و چهارمین شماره فصلنامه "کارگزار روابط عمومی" (پاییز و .مستان 1393) ویژه "مسئولیت اجتماعی" منتشر شد.

به گزارش شارا، سرمقاله این نشریه در باره «مسئولیت اجنماعی کارگزاران روابط عمومی» است. در بخشی از این سرمقاله آمده است « مسئولیت اجتماعی کارگزاران روابط عمومی یکی از چالش های عمده روابط عمومی های اخلاق مدار در دنیای مدرن است. اینکه روابط عمومی به عنوان بخشی از سازمانی که به واسطه بهره مندی از اجتماع، نسبت به آن مسئولیت پیدا می کند، چگونه باید وظایف خود را در بعد فردی و اجتماعی ایفا نماید؟»


همچنین در ادامه یادداشتی، نظریه مسئولیت اجتماعی روابط عمومی را بررسی می کند. مدل مسئولیت اجتماعی روابط عمومی فرض می‌کند که افراد در جامعه موجوداتی اجتماعی به هم وابسته‌ای هستند و این که شهروندان شرکتی نسبت به جوامعی که در آن به فعالیت مشغولند و از آن سود می‌برند مسئول هستند

گفتگو با مهندس همایونفر رییس انجمن مدیریت منابع انسانی ایران به همراه مقالات و یادداشت هایی در خصوص مسئولیت اجتماعی در این شماره آمده است:

- مسئولیت پذیری اجتماعی و گزارش گیری CSR

- مسئولیت اجتماعی و گزارش پایداری

- روابط عمومی، مسئولیت اجتماعی و مدیریت اعتبار

- مسئولیت اجتماعی در بانک ها و نقش روابط عمومی

- آثار مثبت مسئولیت پذیری اجتماعی

- رسالت روابط عمومی ها در گذرگاه مسئولیت اجتماعی

- گزارش برگزاری اولین همایش روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی


سی و چهارمین فصلنامه کارگزار روابط عمومی «به صاحب امتیازی و مدیرمسوولی مهدی باقریان و با سردبیری زهرا بابازاده گان» با بهای شش هزار تومان منتشر شد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد