درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 19:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15980صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیجمعه، 15 اسفند 1393 - 08:28
انتشار کتاب "خبرنگاری دو"
کتاب "خبرنگاری دو" (راهنمای سواد دیجیتالی برای عصر اطلاعات) تالیف مارک بریگز ترجمه مریم صالحی از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شده است.  به گزارش شارا، این کتاب در 11 فصل تدوین شده است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "خبرنگاری دو" (راهنمای سواد دیجیتالی برای عصر اطلاعات) تالیف مارک بریگز ترجمه مریم صالحی از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شده است.


 به گزارش شارا، این کتاب در 11 فصل تدوین شده است. وای خدای من،  وب دو، ابزارها و بازی ها، روش های جدید گزارشگری، چگونه خبر را برای شبکه گزارش کنیم، منابع شنیداری دیجیتالی و پادکست،عکسبرداری دیجیتالی و مدیریت آن، کوتاه کردن فایل های ویدئو برای خبرها و داستان های تصویری، تدوین فیلم ابتدایی و ساختار الگو برای نمایش ترتیب حوادث از جمله فهرست این کتاب ارزشمند می باشد.
 

این کتاب شما را در این راه راهنمایی می کند، هر مهارت و فناوری را به یک درس قابل هضم که بلافاصله در کارهای شما قابل استفاده است تجزیه می کند. چون که دسته بندی شده است، شما در هر زمان می توانید روی یک روش تمرکز کنید. این کتاب خیالی نیست، بلکه کاربردی است. شما می توانید مهارتی را که آموختید همان روز انجام دهید. باید به همین سرعت انجام شود وقتی برای تلف کردن نیست.

 

خبرنگاری دو (راهنمای سواد دیجیتالی برای عصر اطلاعات)/ تالیف مارک بریگز ترجمه مریم صالحی/ انتشارات کارگزار روابط عمومی؛ چاپ اول اسفند 1394/قطع رقعی/قیمت:15 هزار تومان/200 صفحه

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد