درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 21:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16114صفحه نخست » چهارشنبه، 27 اسفند 1393 - 20:41
اکران گسترده تبلیغات بانک شهر در سطح کشور؛"شهر تعطیل نیست
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کمپین تبلیغات نوروزی بانک شهر با شعار "شهر تعطیل نیست"، در سطح شهرهای بزرگ کشور، به صورت گسترده اکران شد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کمپین تبلیغات نوروزی بانک شهر با شعار "شهر تعطیل نیست"، در سطح شهرهای بزرگ کشور، به صورت گسترده اکران شد.

 

به گزارش شارا از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی این مرکز، کمپین تبلیغاتی بانک شهر از 25اسفندماه سال‌جاری با شعار "شهر تعطیل نیست"، فصلی نو در تبلیغات این بانک را آغاز کرد.

 

بر این اساس، کمپین جدید تبلیغاتی بانک شهر با محوریت برجسته‌سازی کارکرد شبانه‌روزی پیشخوان‌های شهرنت است که به تازگی توسط این بانک در سطح شهرهای بزرگی مانند تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز و ... راه‌اندازی و گستره آن با شعار(Slogan) اختصاصی این کمپین در چند ماه آینده، بر اساس زمان‌بندی به سایر شهرهای در برنامه خواهد رسید‌.

 

مدیر مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر با اشاره به اهداف راهاندازی این کمپین، اظهار کرد: این یک کمپین کوتاه‌مدت در راستای حساس کردن مخاطبان و شهروندان نسبت به کارکردها و مزیت‌‌های پیشخوان شهرنت است که می‌تواند نقش مهمی در زندگی روزمره آنان داشته باشد.

 

وی با بیان این‌که موفقیت این طرح، در گرو میزان تلاش همکاران بانک در نشر و تشریح خوب آن برای شهروندان و مشتریان است، افزود: امروز پیشخوان‌های شهرنت با امکان ارائه خدمات بانکی خودپرداخت، خوددریافت و صدور کارت‌های هدیه، در کنار ایجاد بستر مستقیم صوتی و تصویری با رئیس شعبه‌های مجازی بانک در 24ساعت شبانه‌روز، خدمتی است که موجب می‌شود مجموعه شهر که استعاره از نام تجاری بانک شهر است، به معنای واقعی امکان خدمات‌دهی به شهروندان را در همه شبانه‌روز داشته باشد‌.

 

فخیمی خاطرنشان کرد: در همین راستا و برای نشر گسترده‌تر کمپین "شهر تعطیل نیست"، همزمان با پخش در رسانه‌های ارتباط‌جمعی از جمله مطبوعات، شبکه‌های سراسری صدا و سیما، تابلوهای محیطی و شهری از فضای شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر تلفن‌همراه مانند وایبر و واتساپ نیز استفاده خواهد شد که موفقیت در این مسیر مستلزم همراهی همکاران بانک، مشتریان و شهروندان علاقه‌مند است.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
ترانه سعیدیان
| 1394/1/9 - 00:50 |     0     0     |
سلام.میشه کلیپ تبلیغ نوروزی شهرتعطیل نیسنچت را برای دانلود بذارید؟


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد