درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:40   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16178صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 11 فروردین 1394 - 14:19
پیام نوروزی مدیرعامل بانک تجارت به مشتریان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک تجارت با صدور پیامی فرا رسیدن سال ۱۳۹۴ را به مشتریان و سهامداران این بانک تبریک گفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک تجارت با صدور پیامی فرا رسیدن سال ۱۳۹۴ را به مشتریان و سهامداران این بانک تبریک گفت.


به گزارش شارا، به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، متن پیام محمدابراهیم مقدم به شرح زیر است:


مشتریان گرانقدر، همراهان صمیمی بانک تجارت؛
در نخستین روزهای سال 1394 سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، با عنوان "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" مزین گشته است به سر می‌بریم. سالی متفاوت برای خانواده بزرگ بانک تجارت که همچون سال گذشته قرار است همدلی و همبستگی را سرلوحه کار خود قرار دهیم. خانواده‌ای که در سایه اعتماد ارزشمند دولت تدبیر و امید در کنار هم، برای موفقیت بانک و در راستای اهداف عالی اقتصاد کشور تلاش می‌کنند. با امید به آغاز فصلی باشکوه از توسعه و پیشرفت سرزمین مادری مان ایران.


در سالی که گذشت بانک تجارت باردیگر با پشتوانه شما سهامداران و مشتریان، سالی پر فروغ را تجربه کرد. اعتماد و اطمینان مشتریان به خدمتگزاران خود در بانک تجارت همچون گذشته پایه گذار توفیقاتی شد که بر آن می بالیم. سال گذشته موفق شدیم با تکیه بر اعتماد مشتریان و سهامداران گامهای بلندی را در مسیر پیشرفت برداریم و بکوشیم تا آنگونه باشیم که شایسته شما عزیزان است. بدون شک هر آن چه به عنوان موفقیت در کارنامه بانک تجارت ثبت گردیده مرهون حمایت‌های بی‌دریغ مشتریان بزرگواری است که فرصت خدمتگزاری را برایمان فراهم کردند.


اینک در آغاز بهار 94 و رویش دوباره طبیعت لازم می‌دانم همراهی صمیمانه مشتریان و سهامداران ارجمند بانک در جای جای میهن اسلامی‌مان را سپاس گویم. افتخار دارم در کنار سایر همکاران عزیزم در سال جدید نیز با خدماتی افزون‌تر از قبل همراهی صدیق برای شما همراهان وفادار و شرکای تجاری بانک باشیم . بدون شک با این پشتوانه گران‌سنگ موفقیت‌های آتی برای بانک فردا دست یافتنی‌تر خواهد بود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد