درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 05:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16182صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 11 فروردین 1394 - 11:07
آیزنهاور: رئیس جمهوری روابط عمومی
این کتاب بر اساس ساعت ها تحقیق در آرشیو کتابخانه ریاست جمهوری آیزنهاور نگاشته شده است. تحقیق دکتر پام پری نشان می دهد که آیزنهاور مستحق دریافت اعتبار به عنوان خلاق ترین رئیس جمهوری ملی بوده است زیرا او فرآیند ارتباطات سیاسی امریکا را متحول کرده است و برای همیشه تغییراتی در روابط رئیس جمهوری با دولت چهارم، خیابان مدیسون، روابط عمومی و نهایتا مردم امریکا ایجاد کرده است.
  

معرفی کتاب

آیزنهاور: رئیس جمهوری روابط عمومی

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش گروه ترجمه شارا، در دهه 1950 کارگزاران روابط عمومی برای جلب احترام برای حرفه نوپای خود سعی کردند و رئیس جمهوری دوایت آیزنهاور نیز در این مصاف تلاش کرد. او روابط عمومی را به عنوان جزئی از دموکراسی امریکایی در آغوش گرفت، حرفه ای که ارتقای آن در یک لحظه کلیدی از تاریخ انجام شد. اما آیزنهاور بیش از آنچه به روابط عمومی اعتقاد داشت انجام داد و او روابط عمومی را در عمل اجرا کرد.


این کتاب بر اساس ساعت ها تحقیق در آرشیو کتابخانه ریاست جمهوری آیزنهاور نگاشته شده است. تحقیق دکتر پام پری نشان می دهد که آیزنهاور مستحق دریافت اعتبار به عنوان خلاق ترین رئیس جمهوری ملی بوده است زیرا او فرآیند ارتباطات سیاسی امریکا را متحول کرده است و برای همیشه تغییراتی در روابط رئیس جمهوری با دولت چهارم، خیابان مدیسون، روابط عمومی و نهایتا مردم امریکا ایجاد کرده است.


در حال حاضر پری دانشیار ارتباطات در دانشگاه کنتاکی شرقی، ریچموند، KY است. او درجه دکترای تخصصی خود را در ارتباطات با تاکید بر تاریخ رسانه و در روابط عمومی در سال 2013 از دانشگاه می سی سی پی جنوبی دریافت کرده است.

 

پژوهش پایان نامه او به کاوش در زمینه فلسفه روابط عمومی دولت آیزنهاور اختصاص یافته است. علایق تحقیقاتی او شامل تاریخ روابط عمومی و ارتباطات ریاست جمهوری اختصاص یافته است و مفتخر به دریافت درجه انجمن مورخان روزنامه نگاری امریکا و انجمن دانشگاه می سی سی پی شده است.

 

پری همچنین کارشناسی ارشد هنر در ارتباطات را با تاکید در خبرنگاری و امور عمومی از دانشگاه امریکایی واشینگتن دی سی دریافت کرده است. و کارشناسی ارشد آموزش دینی از غرب میانه باپتیست در حوزه علمیه کانزاس سیتی گرفته است. او مدرک کارشناسی روزنامه نگاری اش را از دانشگاه میسوری در کلمبیا به دست آورده است.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد