درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 08:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16268صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 19 فروردین 1394 - 14:05
یک مقاله بنویسید ( ابزار قدرتمند و آزاد بازار برای تولید و سرویس).
یک مقاله بنویسید
نوشته دکتر رابرت سولیوان - شما وقتی یک آگهی را در مقابل یک مقاله می خوانید چه انعکاسی نشان می دهید. شما نسبت به آگهی بدگمان هستید اما وقتی همان تولید یا سرویس را در متن یک مقاله می خوانید، همان لحظه به آن اعتماد می کنید.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چند وقت قبل، من یک آگهی درنشریه ادواری با جریان ملی گذاشتم که هزینه نمایش آن برای یک ستون یک اینچی ( 5/2 سانتی) کمتر از 100 دلار بوده است. من مطمئنم که نظر شما این است که این شکل آگهی خیلی وقت گیر است. ما کار هنری خودمان را می فرستیم بعد از روی آن آگهی پرداخت می شود و آماده می شود برای صدها فرمانی که ما انتظار داریم. ما یک کتاب تجاری تبلیغ کردیم و 3 نوع فرمان دریافت کردیم. کمتر از یک ماه بعد، من یک مقاله داشتم که در همان نشریه ادواری که از صدها فروش نتیجه شده بود چاپ شد . چرا؟


وقتی شما آن را در نظر بگیرید. پاسخ روشن است، شما وقتی یک آگهی را در مقابل یک مقاله می خوانید چه انعکاسی نشان می دهید. شما نسبت به آگهی بدگمان هستید اما وقتی همان تولید یا سرویس را در متن یک مقاله می خوانید، همان لحظه به آن اعتماد می کنید.


روشن است که نویسنده یک کارشناس است و بعلاوه نشان می دهد که نشریه اش واقعا تولید را تصدیق می کند. انتشارات مقاله شما را می خواهد و بتدریج می خواهد که یک byline ( کوتاه و آگهی تان) در انتهای مقاله آورده شود.


من معتقدم که بسیاری از مردم از نوشتن می ترسند همانطوری که از صحبت کردن در جلو یک گروه وحشت دارند، نگران نباشید، این یک فرآیند آسان و بدون زحمتی است . ساختن انتقادات آسان است . بخاطر داشته باشید که واقعا هر ویرایشگر مجله، در حل جستجو مطالب، خصوصاٌ کیفیت مطالبی است که آزاد باشد، این پیروزی است، مجله ، مقاله ای را که بتواند خواننده را جلب کند می پذیرد، این یک تبلیغ آزاد است. لطفا یک مقاله به ترتیب زیر بنویسید:


1 – مجلات و نشریه های که با تولید شما متناسب است را شناسانی کنید، این بخار را با سرزدن به کتابخانه های محلی و جستجو کردن از میز رفرنس ها برای کپی کردن راهنمای استاندارد نشریه ادواری انجام دهید. این رفرنس ها عجیب دوره ای ف چاپ اخیر، فهرست شونده فهرست های دستی هستند که انتشارات ادواری را بر اساس نوع موضوع، فهرست می کنند. از اطلاعاتی که شامل : نام ویرایشگر، آدرس، تلفن، فاکس می باشد کپی بگیرید. از یک کتابخانه بزرگ، و با انتخاب درست از انتشارات ادواری آن، دیدن کنید و کاملا از انتشارات ادواری که قبلا شناسایی کره بودید، مروری بنمایند.


2 – در حالیکه مروری بر مقاله می کنید به سبک نگارش آن توجه کنید که آیا فکاهی یا طنز است؟ یا دانشگاهی و آکادمیک است. در مورد انتشارات ادواری چنین چیزی را نمی توانید، پیدا کنید. به مجله، تلفن کنید و در مورد انتشارات ساده آن بپرسید و یک نسخه از راهنمای نگارش آن بردارید، به باقی مجلات طبق فهرستان تلفن کنید یا E-mail بزنید تا در مورد راهنمای نگارششتان اطلاعا کسب کنید.


3 – مروری بر محتویات مجلات مختلف بکنید تا بتوانید ایده های زیادی برای مقابله ممکن و خاص در موضوع شما بگیرید.


4 – حالا وقت نوشتن است. از ترس فایق شده اید و حالا می توانید بنویسید. فرآیند ( نوشتن) آسان هست و به آن پاداش داده می شود. مقاله خود را طبق بیشترین انتخاب مورد علاقه خود از لیست انتشارات ادواری، بنویسید و سعی کنید به شیوه راهنمای نگارش، آن مجله بنویسید. این راهنمای نوشتن را که در زیر آورده ایم در ذهن خود بسپارید:


* یک موضوع انتخاب کنید و فکر خود را بر روی آن مقاله سازمان دهی کنید.
* رتوس مطالب را کاملاٌ مشخص کنید و کارتان را براساس رئوس مطالب آغاز کنید تا روی موضوع متمرکز و سازمان دهی شده بمانید.
* از عبارات بزرگ استفاده نکنید، عقیده کسی را رد نکنید، آموزش بدهید.
* اولین پاراگراف باید هدف و محتویات مقاله را مشخص کند.
* هر پاراگراف بعدی باید دعوت به عملی بکند یا اینکه نتیجه گیری در آن گنجانده شود.
* هر پاراگراف را کوتاه بنویسد، برای همین نقطه گذاری را فورا انجام دهید و با اطلاعات حمایت آن را پیگیری کند
* از طولانی نویسی اجتناب کنید، قوانین و اسناد مربوط به نوشتن را بخوانید مثلا به فلان کلمه چگونه باید نوشته شود؟
* به دقت گرامر و Spell ( هجی کردن) کلمات را چک کنید.
* مقاله تان را به همکارتان بدهید تا مروری بر آن داشته باشد و از او بخواهید که نظرات انتقادی خود را بیان کند ، بعد از 2 روز خود شما یک مروری بر کارتان داشته باشید و اگر لازم بود تصحیح کنید،


5 – به دقت در مورد اطلاعات byline ( آگهی زیر مقاله) که می خواهید در انتهای مقاله بیاورید فکر کنید. این by line باید با احتیاط پیام فروش را در برگیرد، و اشاره ای به مهارت شما دانسته باشد. برای مثال یک byline که مکرراٌ از آن استفاده شده را برایتان می آورم:
« رابرت سولیران نویسنده مقاله « راهنمای رخ داد تجاری کوچک» واصل آمریکا است.
مشتریان جدید! هر کدام می توانید آزادانه با شماره 3758439 (800) پیشنهاد خود را بدهید. همچنین مشاور تجاری کوچک را در سایت http . // www. Isqude چک کنید. »
هر byline می تواند شامل، اطلاعات زیادی مثل: نام نویسنده، تخصصش، نام کتاب او، سایتی که می توان به آن با او دسترسی پیدا کرده باشد.


6 – به مقاله خود یک تیتر ( موضوع) اثر گذار بدهید، مقاله خود را در فضای 5/1 تا 3 اینچی چاپ کنید و حاشیه اش را بزرگ کنید. ( به راهنمای مجله مراجعه کنید) byline را در انتهای مقاله بیاورید، اگر مقاله را یا E-mail ارسال می کنید فضای آن 5/1 اینچی باشد.


7 – مقاله خود را طبق دستورالعمل فرستادن هر انتشارات ادواری که انتخاب کرده اید بفرستید و سبک نگارش شما هم باید طبق راهنمای آن نشریه باشد.
- پکیجی ( بسته) که از مقاله می فرستید باید شامل موارد زیر باشد:
- یک نسخه از مقاله
- نامه ای که مختصراٌ مقاله را توضیح می دهد. نیاز به پرداخت وجهی نیست فقط برای byline باید وجهی بپردازید. شما باید تقاضا کنید که شماره ای از نشریه که در آن مقاله شما چاپ می شود برای شما فرستاده شود.
- یک عکس کوچک با کیفیت خوب بفرستید ( مهم نیست که سیاه سفید باشد، یا رنگی) بسیاری از نشریه ها دوست دارند که یک عکس از نویسنده داشته باشند.


8 – بعد از فرستادن پیگیری کنید، بهترین راه پیگیری E-mail است ( در صورت دسترسی )


9 – هیچ وقت دلسرد نشوید، به نوشتن و فرستادن ادامه دهید.


ضمناٌ شما می توانید نتایج خود را با 800 خطوط فرمان به حداکثر برسانید. نوشتن می تواند یک سرگرمی باشد .همانطوری که می دانید این روش می تواند بهترین روش تبلیغاتی باشد. سعی خودتان را بکنید، شما یک مقاله درارتباط با تجارتهای کوچک بنویسد و برای ما بفرستید، ما ازآن برای روزنامه های ماهیانه یا سایت خود استفاده می کنیم، ما فقط یک راهنما داریم و آن اینکه از E-mail برای فرستادن استفاده کنید. ( با E-mail بفرستید).

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


  نابینایان و هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد