درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 09:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16459صفحه نخست » جمعه، 4 اردیبهشت 1394 - 20:36
فعالیت مجدد کمپین تبلیغاتی بانک شهر؛ "زندگی به توان شهر" در سراسر کشور
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پس از موفقیت کمپین نوروزی بانک شهر با شعار "شهر تعطیل نیست" و استقبال شهروندان، بار دیگر این کمپین جدید با شعار "زندگی به توان شهر"، فعالیت خود را آغاز کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پس از موفقیت کمپین نوروزی بانک شهر با شعار "شهر تعطیل نیست" و استقبال شهروندان، بار دیگر این کمپین جدید با شعار "زندگی به توان شهر"، فعالیت خود را آغاز کرد.

 

به گزارش شارا از مدیریت امور ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر فرشاد فخیمی با بیان این مطلب اظهار کرد: به دنبال استقبال گسترده شهروندان و موفقیت چشمگیر کمپین نوروزی بانک شهر، این بار کمپین تبلیغاتی با شعار "زندگی به توان شهر" به معرفی بانکداری الکترونیک و ارائه خدمات این بانک پرداخت.

 

وی افزود: این شعار نیز با محوریت برجسته‌سازی کارکرد شبانه‌روزی پیشخوان‌های شهرنت، مطرح شده است که به تازگی توسط این بانک در سطح شهرهای بزرگی مانند تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز و ... راه‌اندازی شده است و ارائه خدمات از سوی این پیشخوان‌ها را به عنوان توان بانک شهر در ارائه خدمات الکترونیک، معرفی می‌کند.

 

فخیمی خاطرنشان کرد: امروز پیشخوان‌های شهرنت با امکان ارائه خدمات بانکی در قالب خودپرداز، خوددریافت و صدور کارت‌های هدیه، در کنار ایجاد بستر ارتباط مستقیم صوتی و تصویری با رئیس شعبه‌های مجازی بانک در 24ساعت شبانه‌روز، خدمتی است که موجب می‌شود، مجموعه شهر که استعاره از نام تجاری بانک شهر است، به معنای واقعی امکان خدمات‌دهی به شهروندان را در همه شبانه‌روز داشته باشد‌.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد