درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 01:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16650صفحه نخست » گفتگودوشنبه، 21 اردیبهشت 1394 - 11:12
روابط عمومی ها همدلی و همزبانی میان دولت و ملت را فراهم آورند
رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفتگو با شارا: - نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال بعنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی از سوی مقام معظم رهبری نقش رسانه ها، مطبوعات و روابط عمومی های را در تبیین و ترویج شعار سال در سطح جامعه مهم و تاثیر گذار برشمرد.
  


4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال بعنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی از سوی مقام معظم رهبری نقش رسانه ها، مطبوعات و روابط عمومی های را در تبیین و ترویج شعار سال در سطح جامعه مهم و تاثیر گذار برشمرد.

امیر خجسه در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط عمومی ایران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نام‌گذاری امسال به نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» بیانگر اهمیت اتحاد و اعتماد بیش‌تر بین دولت و ملت است که مقام معظم رهبری ضمن اشاره به آن، خواستار برقراری رابطه‌ای منطقی و موثر بین این دو با حفظ احترام متقابل و شأن هر کدام در جهت رشد و شکوفایی کشور شدند.

خجسته بیان داشت: در فرمایش ایشان از همدلی صحبت به میان آمده است، واژه‌ای که در فرهنگ لغت فارسی به معنی «یک رای و اندیشه» و «متحد و متفق» بودن است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این نکته که حال این همدلی میان دولت و ملت چگونه برقرار خواهد شد اظهار داشت: هم دل بودن مستلزم شناخت طرفین از یک‌دیگر است؛ شناختی که باید بر مبنای درک متقابل و به دور از احساس و در راستای مطالبه‌گری و پاسخ‌گویی باشد. برای دست‌یابی به این مهم، وجود پل ارتباطی دو‌طرفه میان دولت و ملت در راستای منویات مقام معظم رهبری، ضروری است که این وظیفه خطیر را یک نهاد اجتماعی به نام روابط عمومی عهده‌دار است.

وی افزود: رسانه ها و مطبوعات با همکاری روابط عمومی ها از توان بسیار بالایی برای جهت دهی افکار عمومی و اندیشه ها و تصورات جامعه برخوردارند و بعنوان یکی از مهمترین بخش های جامعه می توانند نقش تاثیر گذاری در تبیین و ترویج شعار سال و تبدیل آن به یک گفتمان عمومی ایفا نماید و زمینه ساز تحقق آن شوند.

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور اظهار داشت: روابط عمومی ها و رسانه ها به عنوان دو بال عرصه اطلاع رسانی و پل ارتباطی میان دولت و ملت می توانند نقش مهمی در دستیابی به این هدف بزرگ داشته باشند و با برنامه ریزی و سیاستگذاری صحیح می توانند به ایجاد همدلی میان دولت و ملت کمک کنند. لذا باید برای ایجاد همدلی و همزبانی دوسویه میان «مردم با دولت» و «دولت با مردم» برنامه ریزی و سیاستگذاری مناسبی را در یک فضای تعامل و همکاری متقابل و همدلی و همزبانی اتخاذ نمایند.

امیر خجسته در پایان تصریح کرد: حرکت به سمت «روابط عمومی الکترونیک» و استفاده از تجهیزات نوین که متاسفانه تهاجم فرهنگی از طریق جنگ سایبری در فضای نرم پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است، یکی از الزامات مدیران روابط عمومی می باشد و با تزریق روحیه تخصص و تعهد، مجهز شدن به دانش ها و فناوری های نوین، بروز کردن سطح دانش و معلومات کارکنان، استانداردسازی فرایندهای روابط عمومی، تدوین سند ارزشی روابط عمومی ها، تقویت ارتباطات با بدنه جامعه و... می توان نسبت به آنچه در سطح حرفه ای از روابط عمومی ها انتظار می رود، جامه عمل پوشاند و همچنین روابط مردم و مسئولان را نیز از سطح کنونی نیز مستحکم تر ساخت.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد