درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 08:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16967صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 2 خرداد 1394 - 10:49
تقدیر رئیس بانک مرکزی از مدیران منتخب روابط عمومی بانکها
رئیس کل بانک مرکزی در نامه ای به مدیران عامل 5 بانک ، از زحمات مدیران روابط عمومی این بانکها تشکر و قدردانی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر سیف با ارسال نامه ای به مدیران عامل بانکهای صادرات، سپه ، توسعه صادرات، اقتصاد نوین و موسسه مالی عسکریه ، از زحمات مدیران روابط عمومی بانکها و موسسه یادشده که به صورت فعالانه در جلسات شورای اطلاع رسانی و تبلیغات شبکه بانکی شرکت داشتند، تشکر کرد :

« ... بانک مرکزی با همافزایی شبکه بانکی تلاش گستردهای را در جهت انسجام بخشیدن به فرآیند اطلاع رسانی و تبلیغات آغاز کرد و تلاش در جهت تدوین «دستورالعمل شورای اطلاع رسانی و تبلیغات نظام بانکی» در 2 فصل 10 ماده و 7 تبصره که برای مدیران عامل بانکها ارسال شده است،در جهت تقویت این هم افزایی و استفاده از ظرفیت شبکه بانکی در راستای تنویر اذهان عموم از خدمات بانکها بوده است .

بدین لحاظ، مراتب تشکر و قدرانی این بانک را از تشریک مساعی مدیر روابط عمومی آن بانک اعلام می دارد که با حضورشان در «اتاق فکر» و اجرای دستورالعمل یادشده جهت هم اندیشی برای حل مسائل مبتلابه بانکها مساعدت کردند

 

منبع: روابط عمومی بانک مرکزی

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد