درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 12:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17076صفحه نخست » گفتگوسه شنبه، 5 خرداد 1394 - 16:59
نماینده استان آذربایجان شرقی: اغزاق گویی و تنبلی آفت روابط عمومی ها است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نماینده استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید از به وجود آمدن اختلافات بین سازمانی جلوگیری کنند، گفت: روابط عمومی ها همچنین باید مراق باشند تا دچار اغراق گویی و افت تنبلی و سستی در مجموعه کارهای خود نشوند.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نماینده استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید از به وجود آمدن اختلافات بین سازمانی جلوگیری کنند، گفت: روابط عمومی ها همچنین باید مراق باشند تا دچار اغراق گویی و افت تنبلی و سستی در مجموعه کارهای خود نشوند.


غلامحسین شیری علی آبادی در گفت وگو با خبرنگار شارا با بیان اینکه روابط عمومی ها یکی از واحد هاو بخش های حساس و مهم در هر سازمان و نهادی به شمار می آیند، افزود: به عبارتی روابط عمومی ها زبان گویای سازمان ها و نهادها به محسوب می شوند.


وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها تنها بخشی هستند که زحمات و فعالیت های صورت گرفته از سوی پرسنل سازمان ها را برای مردم بازگو می کنند، گفت: همچنین روابط عمومی ها باید خواسته ها و مطالبات مردم را به مسوولان سازمان ها منتقل کنند.


این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با توجه به حساسیت روابط عمومی ها باید افرادی در بخش ها به فعالیت بپردازند که متعهد و متخصص باشند، بیان داشت: روابط عمومی ها باید از توانایی های بالای ارتباطی و دو سویه بین مردم با سازمان و سازمان با مردم داشته باشند.


وی در ادامه اغراق گویی و دادن آمارهای غلط را آفت روابط عمومی ها دانست و گفت: تنبلی و سستی یکی دیگر از نقاط ضعف و عامل رکود روابط عمومی ها محسوب می شود.


شیری علی آبادی با تاکید بر اینکه روابط عمومی فعال باید از فعالیت های به حق مجموعه خود دفاع کند، گفت: همچنین روابط عمومی فعال باید از ارتباطات بین سازمانی خوبی نیز با مجموعه های مختلف برخودار باشد.


وی به ضرورت به روز شدن و ارائه آموزش های مناسب در عرصه فعالیت های مربوط به روابط عمومی ها، افزود: روابط عمومی ها از لحاظ امکانات نیز باید در جایگاه بسیار خوبی قرار داشته باشند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد