درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 04:47   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17494صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهدوشنبه، 8 تیر 1394 - 09:10
جلسه شورای عالی بازاریابی و تبلیغات بانک قرض الحسنه مهر ایران
چهارمین جلسه شورای عالی بازاریابی و تبلیغات بانک قرض الحسنه مهر ایران به ریاست مدیرعامل بانک برگزار شد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به همراه اعضای شورای عالی بازاریابی و تبلیغات بانک به منظورشرکت در چهارمین دوره از جلسات در دفتر کار مدیرعامل حضور یافتند.ارائه آمار هفتگی در حوزه تجهیز منابع، بررسی عملکرد استان ها و طرح های جدید خدمات الکترونیک از جمله محور های مطرح شده در این جلسه بود.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران هدف از برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی بازاریابی و تبلیغات را تبیین استراتژی های بازاریابی و تبلیغات، تعیین بازارهای هدف، توسعه و تدوین برنامه بازاریابی موثر برای موفقیت در بازار هدف و غیره دانست و بیان داشت: بازاریابی و تبلیغات از مقوله های مهم عرصه بانکداری به شمار می آید که درتعیین بازار هدف و گسترش آن نقش بسزایی دارد.

دولتی ادامه داد: بازاریابی به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای بانک قرض الحسنه مهر ایران نقش بسزایی را در سیاستها و استراتژی های ارتباط با مشتریان ایفا می نماید.وی تصریح کرد: شناسایی نیاز اقشار آسیب پذیر جامعه، وجود طرح های تسهیلاتی متنوع به منظور رفع و حل مشکلات نیازمندان، ایجاد کانال‌های دسترسی مناسب مشتریان و غیره از جمله توانمندی هایی است که باید مورد توجه کارشناسان عرصه بازاریابی و تبلیغات قرار گیرد.در پایان بررسی راهکارهای مناسب به منظور افزایش بهره وری دستگاه های POS فروشگاهی و دستگاه خودپرداز ATM در دستور کار جلسات بعدی شورای عالی بازاریبی و تبلیغات بانک قرض الحسنه مهر ایران قرار گرفت.

منبع: بینا

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد