درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 20:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17632صفحه نخست » سه شنبه، 16 تیر 1394 - 05:58
دانلود کتاب چرا باید فکر کنیم؟
ز این که تصمیم گرفته اید این کتاب را مطالعه کنید از شما تشکّر مى کنم و خوشحالم که شما هم به تفکّر، اهمیّت مى دهید. کتابى که در دست دارید به شما کمک مى کند تا با ارزش تفکّر در آموزه هاى دینى، بیشتر آشنا شوید. یکى از مهمّ ترین ویژگى مکتب آسمانى ما، تأکید بر تفکّر و اندیشه است
  

دانلود کتاب چرا باید فکر کنیم؟

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، از این که تصمیم گرفته اید این کتاب را مطالعه کنید از شما تشکّر مى کنم و خوشحالم که شما هم به تفکّر، اهمیّت مى دهید.

کتابى که در دست دارید به شما کمک مى کند تا با ارزش تفکّر در آموزه هاى دینى، بیشتر آشنا شوید.

یکى از مهمّ ترین ویژگى مکتب آسمانى ما، تأکید بر تفکّر و اندیشه است و چه زیبا است که پیروان این مکتب در زندگى خود به این نکته، توجّه بیشترى داشته باشند.

تلاش ما بر این بوده است که همگام با سخنان نورانى اهل بیت(ع) از مباحثى که در مورد تفکّر در جهان امروز مطرح است نیز بهره مند شویم.

این کتاب مى خواهد شما را با قانون جذب آشنا سازد، قانونى که براى اوّلین بار در کلام حضرت على(ع) به آن اشاره شده است.

قانون جذب مى گوید: «به هر چه بیندیشى آن را به سوى خود جذب مى کنى».

شما مى توانید با آگاهى از این قانون، زندگى خود را متحوّل کنید.

 

نام کتاب : چرا باید فکر کنیم؟

نویسنده : مهدی خدامیان آرانی

تعداد صفحه: 90

حجم فایل:  589 کیلوبایت

لینک دانلود مستقیم کتاب

 

منبع: پارس بوک

   
  

فايل ها الصاقي:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد