درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 17:38   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17701صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیجمعه، 19 تیر 1394 - 23:06
بانک دی به شبکه جهانی سوئیفت پیوست
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک دی در مراسمی با حضور مدیرعامل و معاونان بانک رسما عضو بزرگترین شبکه پیام رسانی بین‌المللی سوئیفت (SWIFT) شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک دی در مراسمی با حضور مدیرعامل و معاونان بانک رسما عضو بزرگترین شبکه پیام رسانی بین‌المللی سوئیفت (SWIFT) شد.

به گزارش شارا از اداره کل روابط عمومی بانک دی، دکتر احمد شفیع‌زاده ـ مدیرعامل بانک دی ـ در مراسم پیوستن بانک دی به سوئیفت با تاکید بر اینکه عمیقا باور دارم عامل مهم «مدیریت جهادی» عبارت است از خودباوری، اعتماد به نفس و اعتماد به کمک الهی، تصریح کرد: به همین دلیل با اتکال به خداوند متعال و با پشتیبانی همه‌ همکاران در بانک دی در پی آن هستیم تا با نگاهی تحول‌گرا و تحول‌زا، بانک را در مسیر افتخارآفرینی قرار دهیم و با حرکتی قوی و موثر، خود را به جایگاهی برسانیم که مایه‌ افتخار ملت شریف ایران باشیم و این حداقل مطالبه‌ای است که همواره از خود داریم.

وی با اشاره به توسعه بانکداری الکترونیک با هدف ارتقاء ضریب ایمنی فرآیند پردازش و حفظ اطلاعات و همچنین ثروت مشتریان و سهامداران اظهار کرد: این موضوع تا به امروز با جدیت در دستور کار قرار گرفته و با ایجاد فضای مطمئن در گستره جغرافیایی وسیع‌تر، امکان ارائه خدمات متنوعی را مهیا کرده است.

مدیرعامل بانک دی ادامه داد: برنامه گسترش شبکه خدمت‌رسانی بانک منجر به افزایش کیفیت در ارائه خدمات مالی و بانکی به گروه‌های متعددی از مشتریان خواهد شد که متعاقبا مزیت مداومی را خلق و حرکت مستمر در مسیر رشد و تعالی با محوریت اصل مشتری‌مداری و ارزش آفرینی، به عنوان دستاوردی بزرگ در قیاس با فعالیت شبکه بانکی کشور را به ارمغان خواهد آورد.

شفیع‌زاده با بیان اینکه بدون تردید، تمامی دستاوردها و موفقیت‌های بانک حاصل تلاش و خرد جمعی همکاران و همچنین بهره‌گیری مطلوب از پشتوانه اعتماد و حمایت ذی‌نفعان بوده است، گفت: پیوستن به سوئیفت ناشی از تلاش‌های مجددانه همکاران بخش ارزی بانک است که مدت‌ها پیگیر آن بوده و خوشبختانه امروز اتصال بانک به این شبکه جهانی بانکی اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: از این پس بانک دی می‌تواند از طریق این شبکه جهانی با بانک‌ها و موسسات مالی کشورهای مختلف جهان ارتباط برقرار کند.

سوئیفت شبکه پیام‌رسان بین‌المللی ارتباطات مالی بین بانکی است که از حروف اول عبارت Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunication گرفته شده و مرکز آن در کشور بلژیک قرار دارد. مؤسسات مالی در سراسر جهان از این سیستم برای تبادل پیام‌های مالی خود استفاده می‌کنند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد