درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 19:15   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود
  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1779صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 28 مهر 1399 - 05:33
چگونه تنوع را در محل کار افزایش دهیم؟
مترجم: روناک طه زاده - یک سیاست فرصت مساوی اشتغال را توسعه داده و پیاده‌سازی کنید. هدف این سیاست، ایجاد یک رویه استخدام شایسته است که در آن سن، نژاد، جنسیت و اقلیت خنثی است و تاثیری ندارد. کمیته‌ای برای کمک به اجرای این سیاست ایجاد کنید تا با ارائه ایده‌های جدید در مورد چگونگی جذب تنوع بیشتر، به سازمان کمک کند. جهت انعکاس این تغییر، بیانیه ماموریت و رسالت سازمان را اصلاح کنید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| افزایش و ترویج تنوع در محل کار دارای مزایای بسیاری برای اهداف سازمانی است. اما لازم است شما خودتان را با نظام نگهداری منابع انسانی نزدیک‌تر کنید؛ چرا که حفظ کارکنان، سخت‌تر از استخدام آنها است. این امر به ویژه در سازمان‌هایی که دارای بخش‌های کمتری از لحاظ تنوع کاری هستند، صدق می‌کند. در این گونه سازمان‌ها، کارکنان احساس جدا شدن و منفک شدن را دارند. در این‌گونه موارد لازم است شما نقش فعال‌تری را در زمینه کمک به آنها در راستای تعدیل و تطبیق با فرهنگ کاری و همچنین محیط جدید آنها ایفا کنید.
 

نخست، نیازهای خود را شناسایی کنید. آیا نیروی کار شما به جامعه‌ای که در آن کار می‌کنید، شباهت دارد؟ آیا آنها با افرادی که شما می‌خواهید در خدمت شما باشند یا به آنها خدمت کنید، مطابقت دارند؟ اگر جواب شما نه می‌باشد، باید یک استراتژی استخدام را جهت افزایش تنوع نیروی کار بکار گیرید.


با سازمان‌های محلی که با قشرهای مختلف جامعه در ارتباط هستند، از جمله موسسات فرهنگی و دانشگاه‌ها وارد مذاکره شوید. آنها می‌توانند در معرفی کاندیداها و ارتباط با آنها به شما کمک کنند. همچنین شما می‌توانید از سازمان‌های غیرانتفاعی یا از وب‌سایت‌هایی همانند irantalent.comکه اطلاعات افراد جویای کار را برای شما فراهم می‌کنند، کمک بگیرید. اما خودتان را به بخش‌های محلی محدود نکنید. اگر شما چیزی برای ارائه کردن برای کارگران خارج از منطقه نیز دارید، جست‌وجوی خود را به شهرها، استان‌ها یا کشورهای دیگر توسعه دهید. اینترنت این امر را برای شما تسهیل می‌کند.


از کارکنان خود بخواهید افرادی را جهت استخدام به شما معرفی کنند، چرا که آنها ممکن است دارای آشنایانی در صنعت باشند یا حتی ممکن است افراد واجد شرایطی را که جویای کار هستند، بشناسند. این ارتباط همچنین می‌تواند به کارکنان جدید در راستای این جابه‌جایی کمک کند تا بتوانند خود را با شرایط جدید بهتر وفق دهند. شما می‌توانید برای کارکنانی که افراد جدید را به شما معرفی می‌کنند، پاداش نیز در نظر بگیرید.


یک سیاست فرصت مساوی اشتغال را توسعه داده و پیاده‌سازی کنید. هدف این سیاست، ایجاد یک رویه استخدام شایسته است که در آن سن، نژاد، جنسیت و اقلیت خنثی است و تاثیری ندارد. کمیته‌ای برای کمک به اجرای این سیاست ایجاد کنید تا با ارائه ایده‌های جدید در مورد چگونگی جذب تنوع بیشتر، به سازمان کمک کند. جهت انعکاس این تغییر، بیانیه ماموریت و رسالت سازمان را اصلاح کنید.


شغل‌های پیشنهادی را با تاکید بیشتر جزئیات برای افراد جویای کار، جذاب‌تر جلوه دهید تا بتوانید افراد و کاندیداهای گوناگون و متنوع بیشتری را جذب کنید. از ریزه‌کاری‌ها و جزئیات فرهنگی، برای توصیف مناسب اینکه سازمان شما، محل و جای مناسبی برای کار کردن است، کمک بگیرید.
آموزش‌های متنوع و گوناگونی را در محل کار خود ارائه دهید. همه کارکنان باید درک کنند که تصمیمات استخدام بر مبنای پیدا کردن بهترین کاندیداست و سهمیه (و پارتی بازی) در این بین هیچ گونه تاثیری ندارد.

 

ایجاد روند استخدام شفاف‌تر می‌تواند به راحت‌تر کردن و سبک‌تر کردن بار ذهنی کارکنان دیرباور کمک کند. همچنین اطمینان پیدا کنید که مدیران به طور کامل مزایای یک محل کار متنوع را درک کرده‌اند، زیرا آنها هستند که سیاست‌های پرسنل را اجرا می‌کنند و بنابراین باید به طور کامل متعهد شوند که از این سیاست حمایت خواهند کرد.


مزایای ویژه‌ای از قبیل مهدکودک در محل کار و برنامه‌های انعطاف‌پذیر برای پرسنل در نظر بگیرید و کاری کنید که افرادی که به تازگی استخدام شده‌اند متوجه شوند و درک کنند که شما برای آنهااحترام قائل هستید.


برای متقاعد کردن کارمندان جدید به ماندن، برای آنها دلیل ارائه کنید. برای حفظ هر کدام از آنها تلاش کنید و در این راستا برای هر کدام به میزان مساوی، زمان اختصاص دهید. آنها را با کار جدید و فرهنگ سازمان آشنا کنید. چند هفته اول سخت‌ترین زمان برای هر یک از کارکنان است. نشان دادن اینکه آنها در این سازمان دارای آینده روشنی هستند، اهمیت بسزایی دارد.

 

برای پیشرفت کارکنان، فرصت‌هایی در اختیار آنها قرار دهید. برای برقراری ارتباطات نزدیک کارکنان، برنامه‌های مشاوره تنظیم کنید. پیدا کردن مربیانی که تجربیات و منافع شخصی خود را به اشتراک می‌گذارند؛ می‌تواند در ایجاد دوستی‌های جدید موثر باشد.


گروه‌های نزدیک و پیوسته‌ای را از ترکیب گروه‌های کوچک کارکنان تشکیل دهید. این کار به ایجاد توفان‌های فکری کمک کرده و در نتیجه محصولات شما بهبود پیدا خواهد کرد یا می‌توانید به داخل بازارهای متفاوت راه پیدا کنید. در این صورت، سازمان‌ها ایده‌های جدیدی را دریافت خواهند کرد و کارکنان نیز اطمینان پیدا خواهند کرد که تفاوت آنها با سایرین برای سازمان دارای ارزش است و به آنها ارج گذاشته می‌شود.


از اشتباهات خود درس بگیرید. در بخش منابع انسانی، قسمتی را جهت برگزاری کمیته خروج ایجاد کنید تا بتوانید با کارکنانی که می‌خواهند از سازمان خارج شوند، مصاحبه‌ای داشته باشید. به این صورت می‌توانید دلیل خروج کارکنان را تشخیص داده و آنچه را که می‌تواند در آینده برای جلوگیری از این امر صورت پذیرد، انجام دهید. به انجام تغییرات نیز خوش‌بین باشید و با آغوش باز، پذیرای آن باشید.

www.donya-e-eqtesad.com

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد