درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 06:46   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17908صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 3 مرداد 1394 - 10:38
دویست و بیست و چهارمین شماره ماهنامه ارتباطات منتشر شد
دویست و بیست و چهارمین شماره ماهنامه علمی، فرهنگی و آموزشی ارتباطات، ویژه تیر ماه ۱۳۹۴ منتشر شد.
  

دویست و بیست و چهارمین شماره ماهنامه ارتباطات منتشر شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، پرونده این شماره، به بحث ها و اختلافات وزارت ارتباطات با شرکت مخابرات ایران اختصاص یافته است. در این پرونده، موضوع خارج شدن طرح افزایش تعرفه تلفن ثابت از دستور کار وزرات ارتباطات و اما و اگرهای دیگری که مخابرات را به معرکه ای غیرمنصفانه کشانده است، مطرح شده و نظرات موافقان و مخالفان موضوع و پیشنهادات آنها به تفصیل بیان شده است. موضوع دیگر مندرج در پرونده این شماره، موضوع اقساط خرید شرکت مخابرات است که در آن ادعاهای مدعیان و پاسخ صریح و کامل روابط عمومی شرکت مخابرات بیان شده است.

مدیرمسئول ماهنامه ارتباطات در سرمقاله این شماره ، به سبب اهمیت موضوع پرونده، به خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران و سنگ اندازی هایی که پس از خصوصی سازی در مسائل مختلف شرکت صورت گرفته پرداخته است. دکتر زارعیان در این نوشتار، از چهار سازمان و گروهی نام می برد که با سیاستگذاری های و اعمال ناعادلانه خود، در این دعوا نقش ایفا کرده اند.

افتتاح و بهره برداری از ۳۷۰ پروژه مخابراتی استان تهران و سومین جشنواره روابط عمومی های برتر شرکت مخابرات ایران از مهم ترین اتفاقات ماه گذشته بود که گزارشی کامل از آنها در این شماره ماهنامه انعکاس یافته است.

در انتظار ابلاغ تعرفه های جدید، عدم تعدیل تعرفه ها به منافع ملی آسیب می رساند، مخابرات برنامه توسعه ای مدون دارد، افزایش ظرفیت ADSL در تهران تا پایان سال، ارزان شدن اینترنت نامحدود مخابرات، راه اندازی ۱۹ دیتا سنتر در بخش دولتی و ... نیز از جمله مهم ترین اخبار مخابراتی این شماره است.

همچنین، تحلیل شاخص های فناوری اطلاعات و ارتباطات مندرج در سیاست های کلی برنامه ششم توسعه، طرح موضوع ورود اپراتورهای مجازی به فضای تلفن همراه کشور، بررسی میزان سرمایه گذاری شرکت مخابراتی "ودافون" برای توسعه شبکه، رقابت بی سیم در کانادا، لغو قانون هزینه رومینگ در پارلمان اروپا و ... از دیگر موضوعات این شماره از نشریه است.

دویست و بیست و چهارمین شماره ماهنامه ارتباطات، با گزارش ها و مصاحبه های خواندنی دیگر و همچنین اخبار داخلی و بین المللی در اختیار مخاطبان گرامی قرار گرفته است.

منبع: روابط عمومی شرکت مخابرات ایران

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد