درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 18:39   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17908صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 3 مرداد 1394 - 10:38
دویست و بیست و چهارمین شماره ماهنامه ارتباطات منتشر شد
دویست و بیست و چهارمین شماره ماهنامه علمی، فرهنگی و آموزشی ارتباطات، ویژه تیر ماه ۱۳۹۴ منتشر شد.
  

دویست و بیست و چهارمین شماره ماهنامه ارتباطات منتشر شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، پرونده این شماره، به بحث ها و اختلافات وزارت ارتباطات با شرکت مخابرات ایران اختصاص یافته است. در این پرونده، موضوع خارج شدن طرح افزایش تعرفه تلفن ثابت از دستور کار وزرات ارتباطات و اما و اگرهای دیگری که مخابرات را به معرکه ای غیرمنصفانه کشانده است، مطرح شده و نظرات موافقان و مخالفان موضوع و پیشنهادات آنها به تفصیل بیان شده است. موضوع دیگر مندرج در پرونده این شماره، موضوع اقساط خرید شرکت مخابرات است که در آن ادعاهای مدعیان و پاسخ صریح و کامل روابط عمومی شرکت مخابرات بیان شده است.

مدیرمسئول ماهنامه ارتباطات در سرمقاله این شماره ، به سبب اهمیت موضوع پرونده، به خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران و سنگ اندازی هایی که پس از خصوصی سازی در مسائل مختلف شرکت صورت گرفته پرداخته است. دکتر زارعیان در این نوشتار، از چهار سازمان و گروهی نام می برد که با سیاستگذاری های و اعمال ناعادلانه خود، در این دعوا نقش ایفا کرده اند.

افتتاح و بهره برداری از ۳۷۰ پروژه مخابراتی استان تهران و سومین جشنواره روابط عمومی های برتر شرکت مخابرات ایران از مهم ترین اتفاقات ماه گذشته بود که گزارشی کامل از آنها در این شماره ماهنامه انعکاس یافته است.

در انتظار ابلاغ تعرفه های جدید، عدم تعدیل تعرفه ها به منافع ملی آسیب می رساند، مخابرات برنامه توسعه ای مدون دارد، افزایش ظرفیت ADSL در تهران تا پایان سال، ارزان شدن اینترنت نامحدود مخابرات، راه اندازی ۱۹ دیتا سنتر در بخش دولتی و ... نیز از جمله مهم ترین اخبار مخابراتی این شماره است.

همچنین، تحلیل شاخص های فناوری اطلاعات و ارتباطات مندرج در سیاست های کلی برنامه ششم توسعه، طرح موضوع ورود اپراتورهای مجازی به فضای تلفن همراه کشور، بررسی میزان سرمایه گذاری شرکت مخابراتی "ودافون" برای توسعه شبکه، رقابت بی سیم در کانادا، لغو قانون هزینه رومینگ در پارلمان اروپا و ... از دیگر موضوعات این شماره از نشریه است.

دویست و بیست و چهارمین شماره ماهنامه ارتباطات، با گزارش ها و مصاحبه های خواندنی دیگر و همچنین اخبار داخلی و بین المللی در اختیار مخاطبان گرامی قرار گرفته است.

منبع: روابط عمومی شرکت مخابرات ایران

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد