درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 04:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17929صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهیکشنبه، 4 مرداد 1394 - 13:15
آینده درخشانی در انتظار بانک صادرات ایران است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-​اسماعیل لـله گانی مدیر عامل بانک صادرات ایران در جریان سفر رییس محترم جمهور و هیات دولت به استان کردستان بر آینده درخشان این بانک تاکید کرد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-​اسماعیل لـله گانی مدیر عامل بانک صادرات ایران در جریان سفر رییس محترم جمهور و هیات دولت به استان کردستان بر آینده درخشان این بانک تاکید کرد.


به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، لـله گانی با حضور در شعب این بانک ضمن بررسی فرایند فعالیت شعب با کارکنان دیدار و گفتگو کرد و در سخنانی گفت: در سال جاری و با توجه به افق های گشوده شده در مسیر پویایی اقتصاد ملی، بانک صادرات می تواند با توجه به داشته ها و قابلیت های فراوان حرکت جهشی برای افزایش منابع و سهم بیشتر در مبادلات اقتصادی داشته باشد.


وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: در راستای کاهش هزینه ها و افزایش سطح دسترسی هموطنان به خدمات نوین توسعه و گسترش خدمات الکترونیکی در اولویت برنامه ها قرار گرفته و در این راستا اجرای پروژه های همچون: تقویت عملکرد پایانه های فروش، ارتقای خدمات مبتنی بر تلفن همراه، اینترنت بانک و... را در دستور کار قرار داده ایم.


لـله گانی تصریح کرد: رفع تحریم ها بیش از هر چیز می تواند ظرفیت های بلااستفاده اقتصاد ایران را مجددا" فعال سازد که این موضوع در رابطه با بانک ها نیز صادق و در خصوص بانک صادرات پررنگتر می باشد و می تواند آینده روشن تری را برای ما رقم بزند و آنرا به جایگاه واقعی خود برگرداند.


وی افزود: کارکنان و همکاران شاغل در بانک باید با سرلوحه قرار دادن شعار" هر باجه ، یک بانک" منش و اخلاق بانک صادراتی و اهتمام به مقوله مشتری مداری را به منصه ظهور برسانند تا مشتریان و استفاده کنندگان از خدمات شعب و باجه های بانکی بتوانند این اخلاق حسنه و تلاش خستگی ناپذیر همکاران را به مجموعه خانواده بزرگ بانک صادرات تعمیم دهند.


مدیر عامل بانک صادرات با مثبت ارزیابی کردن روند خدمات ارایه شده در استان کردستان از سوی بانک متبوعش، اضافه کرد: در شرایط خاص رقابتی بسنده کردن به وضعیت موجود و یا دستاوردهای فعلی پذیرفتنی نیست و لازم است با خلاقیت و استفاده بهینه از امکانات موجود برای جذب منابع جدید کوشید.


شایان ذکر است در این بازدید جمعی از اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد ، مدیر عامل بانک صادرات را همراهی کردند
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد