درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 08:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17944صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 5 مرداد 1394 - 07:57
ببران «اخلاق رسانه» را می‌نویسد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- صدیقه ببران، مدرس ارتباطات اخیراً مشغول تالیف کتابی با عنوان «اخلاق رسانه» است. نگارش این کتاب تا دو ماه دیگر به پایان می‌رسد.
  

 4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- صدیقه ببران، مدرس ارتباطات اخیراً مشغول تالیف کتابی با عنوان «اخلاق رسانه» است. نگارش این کتاب تا دو ماه دیگر به پایان می‌رسد.

 

صدیقه ببران، مدرس ارتباطات در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) از تالیف جدیدترین کار خود با عنوان «اخلاق رسانه» خبر داد و گفت: این کار را با همکاری یکی از دانشجویانم انجام داده‌ام و با توجه به اینکه کار گروهی است ایرادهای کمتری هم دارد.

وی ادامه داد: یکی از بحث‌های بسیار مهمی که در جامعه ما مغفول مانده است اخلاق است و اگر اخلاق حرفه‌ای به ویژه در رسانه نداشته باشید دچار مشکلات بسیاری می‌شوید. اگر اخلاق در همه جا  در رسانه‌ها رعایت شود آزادی و عدالت از تبعات آن خواهد بود و تاثیر زیادی روی جامعه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اهالی رسانه بیش از پیش نیازمند اخلاق هستند، گفت: رعایت اخلاق در رسانه شاخصه‌های متعددی مانند عینیت گرایی، توجه به تنوع ایده‌ها و تفکرات، عدم ورود به حریم خصوصی دیگران، عدم تحقیر دیگران و ... را شامل می‌شود.

ببران تاکید کرد: کشورهای مختلف بر اساس شاخص‌های خود سند و منشوری را برای این موضوع تعیین می‌کنند و ضمانت اجرایی به عنوان قانون برای آن در نظر می‌گیرند.

به گفته این استاد ارتباطات، اگر اخلاق ضمانت اجرایی نداشته باشد نمی‌تواند در جامعه موثر واقع شود.

وی یادآور شد: نگارش این کتاب تا دوماه دیگر به پایان می‌رسد و به احتمال زیاد توسط انتشارات سمت منتشر می‌شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد