درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 14:43   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
  آنچه که هر مدیر عاملی باید درباره قانون جدید هوش مصنوعی بداند
  روایت‌های مستبدانه
  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18063صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیدوشنبه، 12 مرداد 1394 - 12:06
چگونه اثرگذار باشیم/ 1
استاد محمود مختاریان داور دهمین جشنواره ملی روابط عمومی - خوشحالم که بار دیگر داوری دهمین جشنواره ملی روابط عمومی در بخش های عکس، پوستر، بروشور و کتاب به اینجانب سپرده شده است. خوشبختانه امسال بروشورها چند برابر شده بود و سازمان های جدید با کارکردهای متفاوت و ارایه جذاب و متفاوت به میدان آماده بودند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- خوشحالم که بار دیگر داوری دهمین جشنواره ملی روابط عمومی در بخش های عکس، پوستر، بروشور و کتاب به اینجانب سپرده شده است. خوشبختانه امسال بروشورها چند برابر شده بود و سازمان های جدید با کارکردهای متفاوت و ارایه جذاب و متفاوت به میدان آماده بودند.


پوسترها بسیار زیبا و دارای جذابیت بودند بطوری که نگاه را می ربودند. پوسترهای منتخب کاملا در راستای اثرگذاری بر مخاطب بود و ارزش گذاری تصویری و خلاقیت را به رخ مخاطبان می کشید

 

در بخش عکس بی شک حرکت های متفاوت و عالی در روابط عمومی پیش آمده است.

 

کارهای بخش کتاب نشان می دهد که انتشارات تکانی جدی خورده است و مجلات از نظر صفحه آرایی بسیار دیدنی تر از خواندنی بودن شده بودند. مجلات یاد گرفته اند که جذابیت بصری را یک اصل بدانند و نشان دادند که دیدنی را در خدمت خواندنی ارایه می کنند.

در بخش کتاب، روابط عمومی ها ما را شگفت زده کردند. انتشارات مس سرچشمه و ... جای تقدیر و تشکر ویژه دارند.

 

دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در دو سطح ملی و استانی 27 مردادماه 1394 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد