درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 21:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18126صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیجمعه، 16 مرداد 1394 - 19:35
کتاب «مدیریت شهرت» منتشر می شود
حسن ربیعی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از انتشار کتاب «مدیریت شهرت» خبر داد و افزود: امروزه مدیریت شهرت و اعتبار یکی از مهمترین عوامل موفقیت شرکت‌ها و سازمان‌ها در فضای تجاری و کسب و کار به شمار می‌آید و ضمن اینکه مزیت رقابتی را به همراه دارد، باعث افزایش سطح کیفیت در تولید و عرضه شده است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 


 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «مدیریت شهرت» تالیف حسن ربیعی به زودی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می‌شود.

حسن ربیعی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از انتشار کتاب «مدیریت شهرت» خبر داد و افزود: امروزه مدیریت شهرت و اعتبار یکی از مهمترین عوامل موفقیت شرکت‌ها و سازمان‌ها در فضای تجاری و کسب و کار به شمار می‌آید و ضمن اینکه مزیت رقابتی را به همراه دارد، باعث افزایش سطح کیفیت در تولید و عرضه شده است.

وی ادامه داد: در دنیای قدیم کسب و کار ساده‌تر بود و اهداف تنها در سود خلاصه می‌شد، اما در دنیای پیچیده تجارت امروز، فرهنگ و ارزش‌ها وارد بازار شده و فرایندها و سیاست‌ها را دچار تغییر کرده است. همچنین در سال‌های اخیر بر اهمیت مدیریت شهرت و اعتبار در سراسر جهان افزوده شده و به عاملی برای گسترش شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادها تبدیل شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: این کتاب می‌کوشد تا ضمن تعاریف اعتبار، شهرت و عوامل موثر در شکل‌گیری آن و تبیین سطوح اعتماد و اعتبار در سازمان‌ها، شرکت‌ها و نهادها عوامل لازم برای کسب اعتبار و خوشنامی را تشریح کند.

به گفته ربیعی، این اثر با ارائه عناصر کلیدی مدیریت شهرت شامل عملکرد، ارتباطات و رفتار، تاثیر مستقیمی بر اذهان مخاطبان، مشتریان و بازار رقابت ایجاد می‌کند.

وی در پایان تاکید کرد: این کتاب به زودی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می‌شود.






 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد