درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 19:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18286صفحه نخست » چهارشنبه، 28 مرداد 1394 - 18:07
امام جمعه شهرکرد: صنعت چاپ نیازمند حمایت است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد:صنعت چاپ و نشر در کشور نیازمند حمایت است.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد:صنعت چاپ و نشر در کشور نیازمند حمایت است.

به گزارش شارا، حجت الاسلام محمد علی نکونام ،در نشست با معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود:در شرایطی که صنعت چاپ در دنیا و کشور به سمت استفاده از لوازم مدرن و سرعت پیش رفته است، اما متاسفانه در این استان امکانات لازم در این راستا وجود ندارد و در بسیاری از موارد برای انجام کارهای چاپ و نشر به استان های هجوار مراجعه می شود.


به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام افزود:باید ظرفیت ها و زیرساخت های لازم در استان برای تجهیز و تامین نیازمندی ها چاپ و نشر فراهم شود.


وی تصریح کرد:از فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظام جمهوری اسلامی ایران انتظار می رود که نگاه دینی و سلامت به معنای واقعی کلمه در درون مجموعه و خروجی برنامه ها و اقدامات آنها در درون جامعه بروز و ظهور داشته باشد.


نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: حاکم شدن این نگاه دینی در مجموعه ارشاد اسلامی نه تنها اعتماد بزرگان و اصحاب دین را به این مجموعه جلب خواهد کرد، بلکه حمایت و پشتیبانی آنان از اقدامات و برنامه ها را نیز به دنبال خواهد داشت و حساسیت ها را کاهش خواهد داد.


حجت الاسلام و المسلمین نکونام،سلب اعتماد بزرگان و اصحاب دینی از فعالیت های مجموعه ارشاد اسلامی به دلیل مشاهده برخی حرکت های ناموزون را یکی چالش های مهم در این حوزه دانست.


وی افزود: متاسفانه نتیجه این عدم وجود اعتماد آن می شود که خبرها و برنامه ها در این مجموعه با وسواس ، حساسیت فراوان و گاهی اعتراض و انتقاد پیگیری و دنبال می شود.


امام جمعه شهرکرد،اعتماد سازی به معنای واقعی کلمه را یکی از کارهای بسیار مهم و الویت دار مجموعه ارشاد اسلامی خواند.


وی تصریح کرد: کسانی که این گونه، مسائل فرهنگی و دینی را پیگیری می کنند و نسبت به برخی اقدامات ناموزون انتقاد و اعتراض می کنند به یقیین دغدغه مند هستند و دلشان برای دین و اسلام می تپد و نمی خواهند با تسامح و تسهال با مسائلی دینی برخورد کنند و در عین حال هیچ گونه نگاهی به غرب و بیگانه ندارد و مدرن به مسائل نگاه نمی کنند.


نکونام خاطرنشان کرد: اگر این اعتماد و باور به معنای واقعی کلمه نسبت به این مجموعه وجود آید به طور قطع بسیار از این چالش ها کاهش خواهد یافت و سلامت و آرامش در جامعه افزایش پیدا خواهد کرد.


رییس شورای فرهنگ عمومی استان،به برگزاری دهمین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی در استان اشاره و خاطرنشان کرد: در برگزاری این گونه جشنواره هایی که منتسب به ائمه اطهار (ع) هستند انتظار است که همان «نشاط معنوی معنادار» متناسب با همان بزرگواران وجود داشته و مشاهده شود و نشاط را با همان برقراری ارتباط بین دل و زبان در جلسه و جامعه حاکم کنند.


حجت الاسلام و المسلمین نکونام تصریح کرد: اگر بخواهیم این نشاط معنوی و دینی را با ابزار آلات، موسیقی و آغشته کردن آن به بسیاری از امور دیگر ایجاد کنیم، نه تنها آن نشاط حقیقی حاکم نشده است بلکه یک نشاط کاذب و مقطی در درون ما به وجود آورده است، که به یقیین اثرگذاری و ماندگاری اش بسیار کم خواهد بود.


نماینده ولی فقیه در استان برقراری ارتباط معنوی و دلی با اهل بیت عصمت و طهارت را بالاترین مرتبه از آرامش و نشاط خواند و گفت: اگر ارتباط معنوی به معنای واقعی کلمه با این بزرگواران برقرارشد نه تنها یک ارتباط سازنده و مستمر، به طوری که هیچ گاه لحظه ای انسان حاضر نمی شود از این بزرگواران فاصله بگیرد، وجود خواهد آمد، بلکه یک انقلاب در وجود انسان ایجاد خواهد کرد.


حجت الاسلام و المسلمین نکونام در همین زمینه از رادیو قرآن به عنوان یک ظرفیت ارزشمند برای نشاط آفرینی در جامعه یادکرد و گفت: رادیو قرآن بدون استفاده از هیچ گونه ابزارآلات سرودهای بسیار زیبا، پرنشاط ، طرب آوری، آهنگین و سازنده ای دارد که به معنای واقعی نشاط را در وجود انسان ایجاد می کند.


نماینده ولی فقیه در استان افزود: اگر برویم به سمت استفاده از این گونه موقیعت ها و ظرفیت ها به یقیین خیلی بهتر می توانیم جامعه و افراد را با معارف دین و اهل بیت عصمت و طهارات گره بزنیم؛ اگر چه تحقق این مهم با توجه به آغشته شدن فراوان برنامه ها و اقدامات با این ابزار آلات و موسیقی های ناموزن و نامناسب بسیار کار را سخت کرده است.


حجت الاسلام و المسلمین نکونام،با تاکید بر اینکه ما با اهل موسیقی و ابزار موسیقی مشکلی نداریم تصریح کرد: آنچه که امروز از موسیقی بر فضای جامعه ما حاکم شده است غیر از آن چیزی است که در متن دین اسلام وجود دارد و عالمان و دلسوزان دینی می گویند و ما با این فضا مشکل داریم.


امام جمعه شهرکرد،در ادامه نقش فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان سازی معرفتی در جامعه را بسیار مهم و کلیدی دانست و تصریح کرد: جریان های معرفتی در کشور باید به راه بیفتد که در این راستا نقش فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به امکانات ، ظرفیت ها و اختیاراتی که دارد بسیار مهم و اساسی است که باید بکوشد این جریان معرفتی را با نگاه حوزوی روشنگرانه و روشنفکرانه که مظهر بارز آن شخض مقام معظم رهبری است، همراه کند.


به گزارش ایرنا،سید عباس صالحی ،معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست گزارشی از عملکرد این حوزه و حمایت از ناشران و مولفان را ارائه کرد.
منبع: خبرگزاری ایرنا
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد