درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 07:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18307صفحه نخست » شنبه، 31 مرداد 1394 - 18:48
شرط حضور رسانه ها در نمایشگاه مطبوعات
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات اعلام کرد شرط حضور در نمایشگاه امسال ثبت اطلاعات رسانه در سامانه جامع رسانه های کشور است.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات اعلام کرد شرط حضور در نمایشگاه امسال ثبت اطلاعات رسانه در سامانه جامع رسانه های کشور است.

براساس اعلام روابط عمومی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمام رسانه های دارای مجوز که تمایل دارند در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات حضور داشته باشند و تاکنون نسبت به تکمیل اطلاعات و دریافت کد رهگیری از سامانه جامع رسانه های کشور اقدام نکرده اند، تا 10 شهریور فرصت دارند اطلاعات خود را در این سامانه تکمیل کنند.


این گزارش می افزاید با الکترونیکی شدن فرایندهای معاونت مطبوعاتی، پس از این تمامی امور مربوط به رسانه ها از جمله برگزاری نمایشگاه مطبوعات از طریق این سامانه انجام خواهد شد.


براین اساس رسانه هایی که قبل از مهر سال ٩٣ مجوز فعالیت دریافت کرده اند، باید اطلاعات خود را در این سامانه به روز کنند و رسانه های بعد از مهر ٩٣ نیازی به این فرایند ندارند چرا که فرایند ثبت نام و اخذ مجوز آنها به صورت الکترونیکی و از طریق این سامانه انجام گرفته است.


امسال نیز مانند بیستمین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، تمام فرایند پیش ثبت نام، ثبت نام، جانمایی غرفه ها و...به صورت الکترونیک و بر اساس بانک اطلاعات سامانه جامع رسانه های کشور (e-rasaneh.ir) انجام می شود.


بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها نیمه دوم آبان سال جاری در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران


  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد