درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 23:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18320صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهیکشنبه، 1 شهریور 1394 - 06:19
از شعار جدید بانک ایران زمین رونمایی شد
سرود و شعار جدید بانک ایران زمین با نام “ایران زمین خانه ماست” رونمایی شد.
  

از شعار جدید بانک ایران زمین رونمایی شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در این مراسم که به مناسبت رونمایی از شعار جدید و سرود بانک ایران زمین به میزبانی مدیریت روابط عمومی برگزار شد، سیدمحسن هاشمی مدیرعامل بانک ایران زمین، دکتر محمدرضا امیرحسنخانی رئیس هیات مدیره، جمعی از معاونین و مدیران بانک، جمشید مشایخی هنرمند عرصه تئاتر و سینما و خشایار اعتمادی هنرمند عرصه موسیقی و خواننده سرود بانک ایرن زمین حضور داشتند.

محسن هاشمی مدیرعامل بانک ایران زمین در سخنان خود محیط بانک را محیطی بسیار حساس خواند که با آحاد مردم در ارتباط است و همچنین صنعت بانکداری را از جمله صنایعی معرفی‌کرد که در چند سال اخیر دارای تحول فراوان بوده است.
ایشان افزود:اگر بخواهم بانک و بانکداری را در یک جمله توصیف کنیم بانک یعنی مردم و بانکداری یعنی خدمت به مردم .

هاشمی با اشاره به شعار جدید بانک “ایران زمین خانه ماست” گفت: خبرنگاران همراهان صدیق ما در این مسیر خواهند بود و راه صحیح را با نقدهای منصفانه خود روشن خواهند کرد.

در ادامه دکتر محمدرضا امیرحسنخانی با اشاره به نام مقدس ایران زمین، این بانک را متعلق به تمام مردم این سرزمین دانست و سرود ایران زمین را هدیه ای ارزشمند برای مردم ایران دانست.
در پایان این مراسم ازسرود “ایران زمین خانه ماست” با صدای خشایار اعتمادی رونمایی و همچنین از تلاشهای استاد جمشید مشایخی در عرصه سینما و تئاتر تشکر و قدردانی شد.

 

منبع: اخبار بانک

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد