درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 01:52   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18442صفحه نخست » ادامه مطلب چهارچهارشنبه، 11 شهریور 1394 - 12:29
معرفی مجله آن لاین‘PR-e-Sense’
‘PR-e-Sense’ یک مجله آن لاین در زمینه ارتباطات منتشر می شود. به گفته کی. سرینیواسان، سردبیر مجله، چهار سال پیش (در اول فوریه 2006) گروهی از متخصصان جوان درباره فعالیت های روابط عمومی بحث و بررسی می کردند. "به یکباره این فکر در ذهن ما جرقه زد که چرا یک مجله الکترونیکی راه اندازی نکنیم؟ ظرف 15 دقیقه، نام آن را انتخاب کردیم - ‘PR-e-Sense’، گرچه آن موقع درباره شکل، محتوی و غیره فکری نداشتیم، تصمیم گرفتیم که شماره فوریه 2006 را ظرف 10 روز در هفته اول مارس منتشر کنیم."
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ‘PR-e-Sense’ یک مجله آن لاین در زمینه ارتباطات منتشر می شود. به گفته کی. سرینیواسان، سردبیر مجله، چهار سال پیش (در اول فوریه 2006) گروهی از متخصصان جوان درباره فعالیت های روابط عمومی بحث و بررسی می کردند. "به یکباره این فکر در ذهن ما جرقه زد که چرا یک مجله الکترونیکی راه اندازی نکنیم؟ ظرف 15 دقیقه، نام آن را انتخاب کردیم - ‘PR-e-Sense’، گرچه آن موقع درباره شکل، محتوی و غیره فکری نداشتیم، تصمیم گرفتیم که شماره فوریه 2006 را ظرف 10 روز در هفته اول مارس منتشر کنیم."


اسرینیواسان ادعا دارد که ‘PR-e-Sense’ تنها مجله از نوع خود در فضای ارتباطات است. او افزود که این مجله الکترونیکی در سراسر دنیا مخاطب دارد و بسیاری از متخصصان به نام در هیأت تحریریه آن – به صورت مدعو یا منظم- فعالیت می کنند.


اسرینیواسان افزود "تمام مجله های الکترونیکی به وسیله ای پادکستی با نام ‘PodUniversal’ به یکدیگر متصل هستند. تاکنون ‘PR-e-Sense’ هر ماه یک موضوع منحصر به فرد مانند روابط رسانه ای، تنظیم یک اطلاعیه رسمی، ارتباطات درونی، وبلاگ نویسی شرکتی، پادکست شرکتی، استفاده از ویکی ها در شرکت، روابط عمومی نوین، اداره شرکت، حق مربوط به قانون اطلاعات، ارتباطات بازاریابی، مدیریت زمان و خودبینی شرکتی را پوشش داده است و هیچ یک از موضوعات تاکنون تکرار نشده است."


اسرینیواسان در ادامه گفت "گرچه با شوق فراوان به جستجو درباره موضوعات می پردازیم و این مجله الکترونیکی را تولید می کنیم، به دلیل کمبود تلاش های بازاریابی، این مجله در میان تبلیغات چیان بازاری ندارد. در دو ماه گذشته، یک شرکت پیشرو اس.پی.یو، مجله الکترونیکی را ابزار خوبی برای تبلیغات برای مخاطب جهانی یافته است و آگهی های تبلیغاتی در سه موضوع سفارش داده است. امیدواریم که این شروع خوبی باشد."


بر اساس بازخوردی که از خوانندگان دریافت کردیم، مجله الکترونیکی به لحاظ محتوا، شکل، طراحی، و رنگ در چند سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است و به گفته اسرینیواسان بیش از 100،000 مشترک در سراسر دنیا دارد.
 

‘PR-e-Sense’ در ویکیپدیا

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد