درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 00:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18515صفحه نخست » دوشنبه، 16 شهریور 1394 - 06:10
کتاب " مهارت های ارتباطی" منتشر شد
در آستانه فصل بازگشایی دانشگاه ها ومراکز آموزش عالی کتاب " مهارت های ارتباطی" کار مشترک " کبری درویش پیشه " و " آرش شایسته نیا " ویژه استفاده دانشجویان رشته های مدیریت فرهنگی، روابط عمومی ، گرایش های گوناگون مددکاری اجتماعی در مقطع کارشناسی در 125صفحه و با قیمت 90هزار ریال از سوی انتشارات " ساکو"، ناشر کتاب های کمک آموزشی و دانشگاهی چاپ و به بازار کتاب عرضه شد .
  

کتاب

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در آستانه فصل بازگشایی دانشگاه ها ومراکز آموزش عالی کتاب " مهارت های ارتباطی" کار مشترک " کبری درویش پیشه " و " آرش شایسته نیا " ویژه استفاده دانشجویان رشته های مدیریت فرهنگی، روابط عمومی ، گرایش های گوناگون مددکاری اجتماعی در مقطع کارشناسی در 125صفحه و با قیمت 90هزار ریال از سوی انتشارات " ساکو"، ناشر کتاب های کمک آموزشی و دانشگاهی چاپ و به بازار کتاب عرضه شد .

مولفین در مقدمه کتاب آورده اند: ارتباط به نظر موضوع ساده‌ای است اما ارتباط محور اصلی زندگی ما انسان‌ها را تشکیل می‌دهد و ما هر روز بخش قابل ملاحظه‌ای از وقت خود را صرف برقراری ارتباط با دیگران می‌کنیم؛ چه بسا در این ارتباط که کار دشواری هم به نظر نمی‌رسد، به تبادل افکار، احساسات و تمایلات خود بپردازیم، شادی‌ها و ناراحتی‌های خود را بیان کنیم و یا به دیگران نشان دهیم که دوستشان داریم. پس هر نوع ارتباط ساده و پیچیده، مهمترین وسیله برای دستیابی به خواسته‌ها و تحقق بخشیدن به اهداف آرزوهای ما است و اشخاصی که بتوانند به خوبی ارتباط برقرار کنند به شدت کم‌شمار بوده در حالی که دقیقا در همین مواقع است که نقش ارتباط مؤثر و خوب حیاتی می‌شود.

بنابراین ارتباط بر کیفیت زندگی اثر زیادی می‌نهد و نقش مهمی در سلامت جسمی، روانی و اجتماعی ما ایفا می‌کند؛ پس باید برای برقرار کردن «ارتباط مؤثر» با دیگران به آموختن مهارت‌های ارتباطی بپردازیم. بی‌شک کسب مهارت‌های ارتباطی بر کیفیت زندگی انسان تأثیر شگرفی داشته و می‌تواند تأثیر خود را در تمامی ابعاد مختلف زندگی انسان به نمایش گذارد تا آنجا که نبود آن احساس نارضایتی، تعارض با دیگران و تنهایی و انزوال در محیط‌های کاری، تحصیلی و خانوادگی را موجب می‌گردد. در این کتاب خواننده با موضوعاتی همچون : ارتباط ، عناصر ارتباط ، مدل های ارتباطی ، نظریه های ارتباطی، رموز موفقیت در ارتباط ، ارتباط موثر، مولفه های ارتباط موثر، انواع ارتباط ، هنر ارتباط انسانی و... آشنا می شود

 

منبع: ایبنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد