درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 07:35   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18614صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 22 شهریور 1394 - 09:34
دانلود کتاب جهان به کجا می رود؟ پیامدهای اجتماعی انقلاب صنعتی دوم
موضوع کتاب حاضر، مطالعه فرهنگ و تغییرات مرتبط با آن از منظر علم جامعه‌شناسی در ایران است. این پژوهش، با هدف ارائه شناختی توصیفی و تحلیلی از وضعیت ابعاد مختلف ارزش‌های دینی، سیاسی، خانوادگی، اجتماعی، جنسی و جهانی در ایران و تعیین جایگاه وضعیت ارزش‌های جهانی ایران در مقایسه با دیگر کشورها انجام شده است.
  

دانلود کتاب جهان به کجا می رود؟ پیامدهای اجتماعی انقلاب صنعتی دوم

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، موضوع کتاب حاضر، مطالعه فرهنگ و تغییرات مرتبط با آن از منظر علم جامعه‌شناسی در ایران است. این پژوهش، با هدف ارائه شناختی توصیفی و تحلیلی از وضعیت ابعاد مختلف ارزش‌های دینی، سیاسی، خانوادگی، اجتماعی، جنسی و جهانی در ایران و تعیین جایگاه وضعیت ارزش‌های جهانی ایران در مقایسه با دیگر کشورها انجام شده است.

در همین راستا نخست کلیات تحقیق از قبیل اهمیت و ضرورت پژوهش، روش تحقیق، ابزار گردآوری اطّلاعات و روش تجزیه و تحلیل داده‌ها به عنوان قلمرو کلّی تحقیق تشریح شده است و سپس یافته‌های مختلف درباره ویژگی و مشخصات پاسخ‌دهندگان، ارزش‌های دینی، اجتماعی، سیاسی، خانوادگی و جهانی با متغیرها و گرایش‌های خاص خود بررسی گردیده و در نهایت خلاصه‌ای از آنچه به عنوان مشاهدات و یافته‌های پژوهش به دست آمده، جمع‌بندی و ارائه شده است.

 

نام کتاب : جهان به کجا می رود؟
نویسنده : آدام شاف
تعداد صفحه:  219
حجم فایل:  3,330 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم کتاب

 

منبع: پارس بوک

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد