درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 18:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18670صفحه نخست » چهارشنبه، 25 شهریور 1394 - 17:19
بانک کشاورزی با "طلوعی دوباره" برتر شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- طرح تبلیغاتی کمپین «طلوعی دوباره ...» مربوط به اطلاع رسانی آغاز مجدد خرید تضمینی گندم پس از 10 سال با عاملیت بانک کشاورزی که به سفارش روابط عمومی این بانک، توسط شرکت تبلیغاتی هم وطا طراحی و اجرا شده بود، از سوی هیأت داوران به عنوان یکی از سه آگهی برتر فصل بهار 94 در روزنامه های سراسری انتخاب شد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  طرح تبلیغاتی کمپین «طلوعی دوباره ...» مربوط به اطلاع رسانی آغاز مجدد خرید تضمینی گندم پس از 10 سال با عاملیت بانک کشاورزی که به سفارش روابط عمومی این بانک، توسط شرکت تبلیغاتی هم وطا طراحی و اجرا شده بود، از سوی هیأت داوران به عنوان یکی از سه آگهی برتر فصل بهار 94 در روزنامه های سراسری انتخاب شد.

به گزارش شارا از روابط عمومی بانک کشاورزی، "رضا لیاقت ورز" ، رئیس اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی در این خصوص اظهار داشت : بازگشت مجدد خرید تضمینی گندم پس از 10 سال به بانک کشاورزی نقطه عطفی در آغاز دوره جدید مدیریتی بانک و حضور آقای دکتر مرتضی شهیدزاده در مقام مدیریت عامل بانک و دکتر مسعود شریفات به عنوان مدیر امور حوزه مدیریت این بانک پرسابقه بود، که با توجه به استقبال فعالان اقتصادی بخش کشاورزی و کشاورزان محترم، نیاز به تبلیغ و اطلاع رسانی در سطح ملی برای آگاهی عموم مردم از این اتفاق ارزشمند حس می شد.

لیاقت ورز از شرکت "هم وطا آریا" نیز که مسئولیت ارائه و اجرای این کمپین تبلیغاتی ملی را بر عهده داشته قدردانی کرد و افزود : با توجه به فعالیت چندساله هم وطا به صورت اختصاصی در عرصه تبلیغات بانکی و اقتصادی، تجربه تخصصی خوبی در این عرصه در شرکت اندوخته شده که باعث شد تا نظرات سفارش دهنده در جلسات بریف به سرعت توسط تیم استراتژی و خلاقیت کمپین دریافت و در حداقل زمان ممکن با توجه به سرعت مورد انتظارمان با بهترین کیفیت مقدور که منجر به برتری طرح نیز شد ، به ما ارائه شود.
"محمدعلی مشکیان" ، مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت هم وطا آریا نیز در خصوص انتخاب طرح تبلیغاتی این شرکت در دو فصل پیاپی از سوی هیأت داوران ، گفت : افتخاری برای اینجانب و همکاران جوانم در آتلیه شرکت بالاتر از این نیست که طرح ما مورد توجه و انتخاب هیأت دارورانی متشکل از پیشکسوتان عرصه تبلیغات از جمله آقای حقیقی و اساتید صاحب نام دیگری چون آقایان شکرخواه، میرزایی، کاتوزیان و فرهادی که هرکدام به نوبه خود افتخار و آبروی صنف تبلیغات ایران هستند، قرار گرفته است.


مشکیان افزود : افتخار مضاعف شرکت هم وطا آریا این است که طرح تبلیغاتی آتلیه این شرکت در "دو فصل پیاپی" در جمع سه طرح برتر تبلیغاتی فصل در روزنامه های سراسری توسط هیات محترم داوران انتخاب شده است. در فصل زمستان 93 طرح تبلیغاتی افتتاح گروه هتل های فرودگاهی امام خمینی (ره) به سفارش گروه مالی گردشگری و در فصل بهار 94 طرح تبلیغاتی خرید تضمینی گندم به سفارش بانک کشاورزی که این اعتماد و حسن توجه پیشکسوتان صنف، تعهد ما و طراحان سخت کوش در آتلیه و تیم کمپین های هم وطا را دو چندان می نماید.

"رسول خسروی" مدیر خلاقیت و هنری شرکت تبلیغاتی "هم‌وطا آریا" نیز درباره کمپین «طلوع دوباره ...» که توسط این شرکت ارائه و اجرا شده است، می‌گوید: هسته‌ی اولیه‌ی ایده، یک شروع دوباره بعد از ده سال وقفه بود.
وی افزود : ایده‌ی اولیه بصری بود. ما ابتدا با گندم به تصاویر متنوعی رسیدیم و در انتها با چرخش شعاعی خوشه های گندم به تصویر خورشید دست یافتیم. خورشیدی طلایی که یادآور گندم است؛ تشابه رنگ گندم و خورشید تصویری سهل و ممتنع بود و بعد با توجه به هسته ابتدایی ایده پیام نوشتاری شکل گرفت. طلوع خورشید به معنای شروع دوباره. در بخش استراتژی نیز تأکید را گذاشتیم روی بازگشت خرید تضمینی گندم بعد ازده سال به بانک کشاورزی. تاکید بر چیزی که بانک کشاورزی خود را متولی آن می‌دانست.

وی در پایان دست اندر کاران این پروژه را بدین شرح معرفی کرد : سفارش دهنده : رضا لیاقت ورز ، رئیس اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، مدیر پروژه : محمدعلی مشکیان، تیم خلاقیت به ترتیب حرف الفبا : سجاد ابراهیمی، سعید خالقی، رسول خسروی، ناهید عقیقیان و طراح گرافیک: ناهید عقیقیان.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد