درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 08:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18825صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 6 مهر 1394 - 06:19
رونمایی از کتاب اصول و فنون مذاکره
در راستای توسعه دانش مذاکره ای مدیران و دست اندرکاران حوزه های صنعت،خدمات و کشاورزی، کتاب اصول و فنون مذاکره (از سطح خرد تا کلان) رونمائی شد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در راستای توسعه دانش مذاکره ای مدیران و دست اندرکاران حوزه های صنعت،خدمات و کشاورزی، کتاب اصول و فنون مذاکره (از سطح خرد تا کلان) رونمائی شد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، حمیدرضا خانپور یکی از مولفین اثر مذکور اصول و فنون مذاکره را ابزاری در جهت ارتقاء فضای کسب و کار و رونق اقتصادی و تجاری هر نهادی عنوان نمود و اذعان داشت: امروزه در ارزیابی عملکرد مدیران تجاری، سیاسی و اقتصادی، یکی از شاخص های اصلی موضوع ارتباطات برون سازمانی درصد فرصت هایی می باشد که این مدیران با مذاکرات پویا و تأثیرگذار نصیب سازمان متبوع خود می نمایند.


به گفته مولفین اثر مذکور ، در این کتاب پس از ترجمان جدید از پدیده مذاکره، فرآیندهای مترتب بر آن به تفاوت های کلامی و زبان بدن به عنوان یکی از ارکان اصلی فرآیند مذاکره اشاره می گردد.


به گفته ی مولفین کتاب مذکور توجه به جامعه شناسی و روان شناسی سازمان ها دو مولف در اصول مذاکره مغفول می باشد که این اثر جهت کنش در میدان مذاکره علاوه بر توجه به مقولات مذکور، طبق عادت طرف مذاکره را نیر مورد ملاقه قرار می دهد.


کتاب حاضر که توسط حمیدرضا خانپور و اکبر فرجی ارمکی تالیف شده و توسط انتشارات آثار فکر به چاپ رسیده است در 75 گفتار به اصول و فنون مذاکره می پردازد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد