درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 08:46   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19089صفحه نخست » جمعه، 24 مهر 1394 - 18:40
توجه رسانه‌ها به اعتراض ایران در فرانکفورت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: غرفه ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت به کانون توجه رسانه‌ها تبدیل شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: غرفه ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت به کانون توجه رسانه‌ها تبدیل شده است.

به گزارش شارا به نقل از ایسنا، بر اساس گزارش رسیده از این معاونت، در حالی که غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت بسته است، اما با همراهی ناشران شرکت‌کننده ایرانی در نمایشگاه، اقدامات فرهنگی و اعتراضی در چارچوب مقررات نمایشگاه ادامه دارد و این فعالیت‌ها غرفه ایران را به کانون توجه خبرگزاری‌ها و رسانه‌های بین‌المللی تبدیل کرده است.

همزمان با بازگشایی نمایشگاه کتاب فرانکفورت از روز چهارشنبه (22 مهر ماه) با اینکه همه فعالیت‌های غرفه ایران در حوزه نشر تعطیل شده است، اما در غرفه ایران اعتراض ناشران و دولت ایران به اشکال مختلف ادامه یافته و امکانی فراهم شده است که نمایندگان اعزامی از سوی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی نسبت به حضور نداشتن ایران در نمایشگاه روشنگری کنند و دلایل اعتراض ایران را به بازدیدکنندگان توضیح دهند.

اعتراض ایران در نمایشگاه فرانکفورت
یکی از افراد مطلع در غرفه ایران در فرانکفورت درباره فعالیت‌های ایران گفت: برخی از این اقدامات اعتراضی ایران که در محل غرفه جمهوری اسلامی ایران به نماش گذاشته شده، عبارتند از: تهیه و نصب بنرهایی با موضوع دلیل حضور نداشتن ایران و نصب آن در چهار گوشه غرفه، توزیع بروشور دلیل حضور نداشتن ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت، توزیع بروشور انگلیسی اعجاز قرآن کریم، طراحی و چاپ پوستر «من محمد را دوست دارم» در دو طراح متفاوت و نصب آن در غرفه و اهدا به بازدیدکنندگان متقاضی، طراحی چهار پوستر با محتوای آزادی بیان و اعتراض به حضور سلمان رشدی و نصب آن در غرفه ایران، هدیه رمان محمد (ص) به بازدیدگنندگان. همچنین در متن بنر نصب‌شده در غرفه جمهوری اسلامی ایران با عنوان «چرا ما حضور نداریم؟!» آمده است:

«دعوت از نویسنده‌ای که به مقدسات بیش از یک میلیارد انسان به بهانه «آزادی بیان» بی‌احترامی می‌کند در کنفرانس خبری نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت، نقض آشکار اعلامیه جهانی «حقوق بشر» است. ما به این حرکت غیرفرهنگی اعتراض داریم.»

وی افزود: از سوی دیگر مسئولان غرفه ایران با هدف ترویج و آشنایی بیشتر بازدیدکنندگان با فرهنگ غنی ایران اسلامی فعالیت‌هایی را به این شرح انجام داده‌اند: توزیع نامه رهبری به جوانان جهان به سه زبان عربی، انگلیسی و فارسی، توزیع کتاب ایران‌شناسی «ایران دروازه تمدن»، توزیع سی دی فیلم «ایران دروازه تمدن» و «ایران سرزمین رنگین کمان» و همچنین پخش آن‌ها از تلویزیون و توزیع بروشورها و سی‌دی‌های نشر دانشگاهی.

اعتراض ایران در نمایشگاه فرانکفورت
او با اشاره به حضور رسانه‌های مختلف در غرفه ایران برای بازتاب این رویداد اعتراضی عنوان کرد: در کنار این فعالیت‌های اعتراضی و تبلیغی، غرفه ایران شاهد حضور خبرنگاران و عکاسان بسیاری از رسانه‌های بین‌المللی بود که به دنبال تهیه گزارش از اقدام اعتراضی ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت بودند. در سه روز گذشته شبکه یک آلمان، شبکه zdf آلمان، خبرگزاری رویترز، یورو نیوز، تلویزیون استان هسه، نشریه publishing perspective،نشریه publishing weekly، نشریه booksellers ، روزنامه پرمخاطب زو دویچه زایتونگ، مجله اشپیگل، رادیو زمانه و ده‌ها عکاس و خبرنگار آزاد از رسانه‌های مختلف جهان به تهیه و انتشار اخبار با موضوع اعتراض ایران به سیاست نمایشگاه کتاب فرانکفورت در دعوت از یک نویسنده مرتد پرداختند.

بنا بر اعلام، همچنین با گسترش اقدامات اعتراضی ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت جمعی از هموطنان ایرانی مقیم آلمان هم‌صدا با اقدام اعتراضی جمهوری اسلامی ایران برای همراهی و کمک در بیان مواضع روشنگرانه در این خصوص اعلام آمادگی کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، پیش از آغاز نمایشگاه کتاب فرانکفورت، سیدعباس صالحی معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد ضمن اعلام بسته بودن غرفه جمهوری اسلامی ایران، از اعتراض جدی و گسترده علیه نویسنده مرتد کتاب موهن آیات شیطانی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت خبر داده بود.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد