درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 18:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود
  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19109صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 26 مهر 1394 - 06:07
آیا شما به طور تصادفی روابط عمومی می کنید؟
به خاطر داشته باشید که راز سس روابط عمومی همین دو اصل است. در ادامه شما به دیگران کمک می کنید، چه آن دیگران یک خبرنگار است یا یک عضو از مخاطبان هدف، توجه بیشتری که شما برای سازمان خودتان بدست می آورید فراتر از همه اینها به شما کمک می کند که فعالیت های خودتان را در واحد روابط عمومی نمایش دهید.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دریو مکللان- بر اساس نظر انجمن روابط عمومی امریکا، تعریف روابط عمومی یک «فرآیند ارتباطی استراتژیک است که منافع مشترک میان سازمان و عموم خود می سازد.»


تعبیر من از این تعریف این است که روابط عمومی هر ارتباطاتی است که هم ارسال کننده و هم دریافت کننده را منتفع می کند.


در زندگی امروز، روابط عمومی رسانه را به دست آورده است. به کلام دیگر، شما پوشش را نمی خرید. من پیشنهاد نمی کنم که روابط عمومی رایگان است، فقط اینکه شما جایی را که در آن تبلیغات می کنید را نمی خرید.


وقتی اکثر مردم عبارت روابط عمومی را می شنوند، آنها فکر می کنند مقصود روابط رسانه ای است. کار کردن با رسانه سنتی برای نوشتن یک داستان درباره سازمان شما قطعا یکی از جنبه های روابط عمومی است، اما این تنها بخشی از تصویر است. من حدس می زنم که اگر شما به طور تصادفی در روابط عمومیافتاده اید، شما آن را درک نمی کنید.


بسیاری بحث می کنند که ساخت جوامع رسانه اجتماعی، به یک مشتری کمک می کند که از بحران یا ساخت رویدادها پیشگیری کند و این کارها تکنیک های روابط عمومی هستند. آیا می بینید؟ شما پایین مسیر روابط عمومی را آغاز کرده اید. چرا سعی نمی کنید که تکنیک های کمتر شایع را که بیشتر تاثیرگذار هستند را آزمون کنید؟


• وبلاگ نویسان اغلب بیشتر قابل دسترس تر از خبرنگاران سنتی هستند و ممکن است برای کمک به تعریف داستان شما گشاده تر باشند. یک ابزار عالی برای شناسایی وبلاگرهایی که عناوین شما را پوشش می دهند، سایت www.alltop.com است.


به یاد داشته باشید که صدها وبلاگ نویس پیچ هایی را هر روزه دریافت می کنند، بنابراین تکلیف خودتان را انجام دهید. در حالت ایده آل، شما زمانی را برای دریافت آنچه محتوای آنها پیشتر می گوید قبل از اینکه آنها بدانند، دارید. وبلاگ نویسان توجه افرادی را که با گفتگوهایی که آنها داشته اند به خود جلب می کنند، بنابراین به بخش نظرات بروید و ارزش افزایی کنید.


اگر شما همه آن را انجام دهید، شما دقیقا می دانید که کدام وبلاگ ها بهترین ها و مناسب ترین ها برای چیزی هستند که شما آن را انجام می دهید. آنها خوشحال خواهند شد که از شما بشنوند زیرا شما وقت آنها را تلف نمی کنید.


• انجام یک مطالعه برند: به یاد داشته باشید که روابط عمومی منافع مخاطبان شما را به اندازه خود شما ارج می نهد. چرخش روابط عمومی برای اندیشه رهبری این است که شما آنچه را که می دانید به اشتراک می گذارید. شناسایی چیزی که مخاطبان شما واقعا به دانستن آن نیاز دارند و سرمایه گذاری بر دریافت اطلاعات برای آنها یکی از وظایف روابط عمومی است.


سپس آن را از بالای پشت بام شلیک کنید و به خارج از راه خودتان بروید تا مطمئن شوید که هیچ کسی که چیزی از این دانش برداشت می کند درباره چیزی که شما آموزش داده اید صحبت می کند.


کلید این تاکتیک این است که شما اطلاعات را ذخیره نکنید. کاملا بی پروا آنها را با ملاحظات مورد نظر به افراد بدهید. چیز زیبا این است که به زودی زیبایی کار شما نمایان می شود و شرکت شما به عنوان نهادی شناخته می شود که در طول مسیر کارش به دیگران کل فرآیند را اعلام می کند. به زودی شما برندی برای سازمان خود می سازید که:


الف: جویای اطلاعات هر ساله است.
ب. هرساله اطلاعاتش را به اشتراک می گذارد.


چه کسی نمی خواهد که کسب و کار خود را با شرکتی انجام دهد که این ترکیب را ارائه می دهد؟ علاوه بر این شما می توانید با این کار به شدت نظر رسانه ها را به کارهای خودتان جلب کنید.


به خاطر داشته باشید که راز سس روابط عمومی همین دو اصل است. در ادامه شما به دیگران کمک می کنید، چه آن دیگران یک خبرنگار است یا یک عضو از مخاطبان هدف، توجه بیشتری که شما برای سازمان خودتان بدست می آورید فراتر از همه اینها به شما کمک می کند که فعالیت های خودتان را در واحد روابط عمومی نمایش دهید.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد