درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 07:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19184صفحه نخست » ادامه مطلب یکچهارشنبه، 29 مهر 1394 - 12:56
بهترین درگاه بانکداری اینترنتی
برت کینگ - فایدۀ این نوع فروش در سایت ایمن بانکداری اینترنتی چیست؟ دو دلیل اصلی وجود دارد؛ اوّل، نتایج آسان فروش متقاطع و ارتقاء معاملات را که جذب عایدات می‌کند نصیب خود می‌سازید، و تقریباً هیچ مساله ‏ای در بارۀ انطباق شرایط ندارید زیرا اینها روابط با مشتریان موجود هستند. به این ترتیب، انجام کار برای بانک و نیز مشتری بسیار سریع و آسان است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- درگاه بانکداری اینترنتی دارای هدف دوگانه است. اوّل، فراهم آوردن امکان دسترسی همگانی به عملیات بانک تا آنجا که به نظارت بر آنچه که مشتریان با پول خود انجام می‌دهند مربوط باشد، و دوم، هدف قرار دادن مشتریان با پیشنهادهای معیّنی جهت فروش متقاطع و نیز ارتقاء معاملات‏ شان است. همچنین این را با تجربۀ بانکداری موبایلی آنها تلفیق کرده‌ایم و آموخته‌های خود از مرکز تلفن را در سولوشن‌های فعّال برای مشتریان قرار می‌دهیم.


مقصود اوّلیه از این صفحه هنوز اساساً عملی است؛ یعنی پردازش معاملات و حفظ پول بانک. امّا صفحۀ برجسته و چشمگیری با پیشنهادهای فروش هدفمند و مرتبط برای ارزشمندترین بازدیدکنندگان وبسایت خود، یعنی، مشتریان فعلی، عرضه کرده‌ایم.


وقتی مشتریان به این سایت وارد می‌شوند، مایلند بانک محصولاتی را برای آنها توصیه کند. این جایی نیست که جدیدترین ارتقاء سطح یا کارزارها برای ریز و درشت به سبک رویکرد طبقه‌بندی شدۀ سنّتی درج گردد. اگر دانشجو هستم، پیشنهادی برای کارت اعتباری ویزای پلاتینیوم را نمی‌خواهم زیرا می‌دانم هرگز واجد شرایط دریافت آن نخواهم بود. اگر شاغل حدود پنجاه سالۀ نزدیک به سنّ بازنشستگی باشم، به پیشنهاد وام دانشجویی یا وام اتومبیل کششی ندارم. بنابراین در اینجا است که علم و تخصص قدم به میدان می‌گذارد.


فایدۀ این نوع فروش در سایت ایمن بانکداری اینترنتی چیست؟ دو دلیل اصلی وجود دارد؛ اوّل، نتایج آسان فروش متقاطع و ارتقاء معاملات را که جذب عایدات می‌کند نصیب خود می‌سازید، و تقریباً هیچ مساله ‏ای در بارۀ انطباق شرایط ندارید زیرا اینها روابط با مشتریان موجود هستند. به این ترتیب، انجام کار برای بانک و نیز مشتری بسیار سریع و آسان است.

 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد