درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 09:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19430صفحه نخست » یکشنبه، 17 آبان 1394 - 12:22
بررسی رضایت شغلی و عوامل مؤثر برآن
مریم پورعینی، دانش آموخته‌ی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش مالی) دانشگاه آزاد اسلامی قزوین - مهم ترین منبع در هر سازمانی انسان است زیرا انسانها با سازمانهای مختلفی در ارتباط است پس سازمان بخشی از زندگی روزانه همه مردم است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مهم ترین منبع در هر سازمانی انسان است زیرا انسانها با سازمانهای مختلفی در ارتباط است پس سازمان بخشی از زندگی روزانه همه مردم است ضرورت رضایت شغلی، باتوجه به اثر رضایت شغلی در عملکرد یک سازمان لازم است که سیاست گزاران در تصمیم گیری این عوامل را در نظر بگیرند که باعث افزایش خلاقیت وخدمت دهی درسازمان وکاهش میزان ترک خدمت کارکنان وافزایش سطح سلامت جسمی وروانی افراد در سازمان است . درتشکیل هرسازمان عوامل وعناصرمتعددی وجود دارند که در یک محل برای حصول هدف مشترکی مهیا شده اند.

بدون شک «منابع انسانی» شریف ترین،مهمترین و با ارزش ترین عوامل تولید است که به کمک وسایل و امکانات مادی به اهداف و خواسته های سازمان که همانا تولید محصولات (کالا و خدمات)می باشند را تحقق می بخشند. انسان مهمترین سرمایه سازمان است.چنانچه عامل انسانی را از سازمان حذف کنند،آنچه باقی می ماند به خودی خود قابل استفاده نمی باشد.(لاجوردی،1380،ص 2)
منابع انسانی و بهره گیری بجا و شایسته از آن، از کارآمدترین راههای رهایی از تنگناها و دشواریهای توسعه اقتصادی، اجتماعی و آموزشی است، زیرا منابع انسانی و نیروی کارآمد بنیادی ترین عامل تولید و سازندگی و رشد و تکامل است. همین نگرش منجر به ایجاد تحولات جدید در مدیریت، سبکهای رهبری، مدیریت منابع و گسترش فکر مدیریت مشارکتی، و توجه به رفتار، شخصیت و ویژگیهای روانی کارکنان شده است. از جمله تلاشهای مدیریت در جهت حفظ منابع انسانی، ایجاد رضایت در کارکنان و جلوگیری از عدم رضایت آنهاست.
کارکردن بایددر جهت رشد وتکامل وفرصتی برای شکوفایی وبروز خلاقیت ها باشد. باید پذیرفت که ارزشمندترین نوع منابع درهر سازمان منابع انسانی هستند که در کنار نرم افزار و سخت افزار به عنوان نوع سوم منابع و تحت عنوان مغزافزار از آن یاد می شود و از آنجایی که انسان مفیدترین دارایی و سرمایه سازمان است که می تواند باعث موفقیت یا عدم موفقیت سازمان گردد. بهسازی منابع انسانی یکی از وظایف مهم مدیران سازمان می باشد.(خادمی زنجانی،1378،ص1)

دانلود مقاله با لینک مستقیم

 

منبع: TMBA

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


  نابینایان و هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد