درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 07:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19686صفحه نخست » سه شنبه، 26 آبان 1394 - 11:53
چالش سطل آب یخ، رویای بازاریابان
امروزه مهمترین دغدغه صاحبان صنایع ، تبلیغات اثربخش ، برندسازی ، جذب مشتری و بازاریابی هدفمند ، درکمترین زمان وباحداقل هزینه میباشد .
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، امروزه مهمترین دغدغه صاحبان صنایع ، تبلیغات اثربخش ، برندسازی ، جذب مشتری و بازاریابی هدفمند ، درکمترین زمان وباحداقل هزینه میباشد . در تابستان سال 1393 چالشی به نام "سطل آب یخ " برای حمایت از بیماری   ALS بوجود آمد که در شبکه های اجتماعی به عنوان پرطرفدارترین چالش در کل جهان شناخته شد . براساس گزارش سایت گوگل کلمه “اعانه به Als ”در  رتبه اول پرطرفدار ترین جستجو -90 میلیون جستجو - در سال 2014 بوده است google.com,2014)).در کنار جستجوی بالای آن، آیا بارگذاری 2ماهه حدود 465000 فیلم فقط در شبکه اجتماعی Youtube به همراه 1.3 بیلیون بازدید که به طور میانگین هر کدام حدود 3100 بازدید داشته اند  realseo.com,2014)) ، بیان گر این مدعا نمی تواند باشد که الگو گرفتن از اجزای تشکیل دهنده و همچنین از نحوه اجرای این چالش - که وجه بازاریابی اجتماعی اش از بازاریابی سیاسی و تبلیغات مهمتر بود - می تواند صاحبان صنایع (کالا یا خدمات) را ترغیب نماید که دغدغه دوران رکود و کاهش فروش خود را ، به همراه بهتر دیده شدن برند در حجم وسیع در مدت زمان اندک با توجه به فضای رقابتی سنگین در بازار امروز را از طریق ایجاد ارتباط تنگاتنگ با مبحث بازاریابی اجتماعی برطرف نماید ؟

 

ALsچیست ؟
ALS  یک بیماری پیشرونده است که سلول های عصبی در مغز و نخاع را تحت تاثیر قرار می دهد. نورونهای حرکتی از مغز به نخاع و از عصب نخاعی به عضلات در سراسر بدن برسد. انحطاط تدریجی از نورونهای حرکتی در ALS در نهایت به مرگ خود منجر می شود. هنگامی که نورونهای حرکتی می میرند، توانایی مغز برای شروع و کنترل حرکات عضلانی را از دست می دهد و در انجام کارهایی چون خوردن، صحبت کردن یا حتی تنفس دچار مشکل می شوند. (www.als.org,2010) .  استیون هاوکینک ، فیزیکدان و کیهان شناس معروف ، یکی از چهره  های شناخته شده ای است که به این بیماری مبتلا است ( معیری نژاد ،1393.)

 

تهیه  و تنظیم : محمد علی رنگین کمان
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره)

 

دانلود مقاله با لینک مستقیم

 

منبع: TMBA

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد