درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 17:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19886صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 3 آذر 1394 - 10:13
استفاده از خدمات پیامکی بانک تجارت تنها در صورت تمایل مشتری
سخنگوی بانک تجارت تاکید کرد : استفاده از خدمات ارسال پیامک بانک تجارت کاملا اختیاری بوده و بدون اطلاع و رضایت مشتریان هیچگونه برداشتی از حساب آنان صورت نخواهد گرفت.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سخنگوی بانک تجارت تاکید کرد : استفاده از خدمات ارسال پیامک بانک تجارت کاملا اختیاری بوده و بدون اطلاع و رضایت مشتریان هیچگونه برداشتی از حساب آنان صورت نخواهد گرفت.

 

ابراهیم کاظم پور با اشاره به مزایای استفاده از خدمات پیامکی بانکها برای مشتریان گفت: ارسال این پیامک ها ، اطمینان خاطرمشتریان را از صحت عملیات دریافت ، پرداخت و انتقال وجه افزایش می دهد و این امکان را فراهم می کند تا مشتری در کوتاهترین زمان ممکن از هرگونه تراکنش بااهمیت مربوط به حساب خود مطلع شده و امنیت استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیک افزایش یابد.

 

وی با اشاره به اینکه تمام پیامک هایی که برای برداشت های بیش از 30 هزار ریال برای مشتریان بانک تجارت ارسال خواهد شد رایگان است یادآور شد: برای واریزی های کمتر از 200 هزار ریال، به دلیل حجم بالای اینگونه تراکنش ها هیچ پیامکی ارسال نخواهد شد و استفاده از سرویس ارسال پیامک برای واریزی های بالای 200 هزار ریال نیز به صورت کاملا اختیاری و تنها در صورت تمایل مشتریان و ارسال شماره حساب توسط شخص مشتری به شماره 10008014انجام خواهد شد.

 

کاظم پور با اشاره به اینکه بدون اطلاع و رضایت مشتریان هیچگونه برداشتی بابت هیچ نوع سرویسی از حساب مشتریان صورت نخواهد گرفت یادآور شد: مبلغ یکصد هزار ریال که به صورت سالانه بابت استفاده از خدمات سرویس پیام کوتاه بانک تجارت در نظر گرفته شده هیچگونه جنبه درامدی برای بانک نداشته و تنها بابت تامین بخشی از هزینه هایی در یافت می شود که بانک برای ارائه این خدمات به اپراتورهای مخابراتی نیز پوشش هزینه های مربوط به این عملیات در سامانه های داخلی بانک انجام می دهد.

 

رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت با اشاره به اینکه اطلاع از عملیات مربوط به هر حساب همچنان از طریق سایر ابزارهای بانکداری الکترونیک بانک تجارت نظیر تلفنبانک ،اینترنت بانک و موبایل بانک رایگان است خاطرنشان ساخت: بدون تردید رسانه های گروهی کشور با اطلاع رسانی درخصوص موضوعاتی از این قبیل نقش موثری در ترویج فرهنگ استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیک و افزایش اطمینان مردم از عملیات بانکها دارند.


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد