درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 05:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20311صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 25 آذر 1394 - 05:52
مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مهر اقتصاد:
«اعتماد آفرینی» و «اعتماد بخشی» وظیفه روابط عمومی هاست
وظیفه روابط عمومی«اعتماد آفرینی»و«اعتماد بخشی»
  

«اعتماد آفرینی» و «اعتماد بخشی» وظیفه روابط عمومی هاست

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مهر اقتصاد با مدیر کل روابط عمومی بانک قوامین و مدیران همراه دیدار و گفتگو کردند.

منصور شیخ الاسلامی-مدیرکل روابط عمومی و حوزه مدیریت- با دکتر حمید موفق مدیر روابط عمومی بانک قوامین درخصوص مسائل مهمی همچون تعالی، مسئولیت های اجتماعی و سرآمدی روابط عمومی ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شیخ الاسلامی در این دیدار ضمن خوش آمد گویی با ارائه گزارشی از فعالیت های جاری در روابط عمومی بانک مهر اقتصاد اظهار داشت: همکارانم در این اداره کل با تلاش های موجدانه خود توانستند ضمن تدوین استراتژی های راهبردی و برنامه های توسعه ای در راستای تحقق هر چه بهتر اهداف و ماموریت های بانک در افق سال ۱۳۹۵ اقدامات موثری به عمل آورند.

وی درخصوص برنامه های روابط عمومی بانک مهر اقتصاد به «روابط عمومی در نقطه فروش» اشاره داشت و افزود: به فضل الهی ما توانستیم بخشی از اهداف راهبردی روابط عمومی بانک مهر اقتصاد را بر اساس برنامه «توسعه نظام ارتباط با مشتریان و شناخت انتظارات آنان» پوشش دهیم و در طرح بکارگیری «همیاران روابط عمومی شعب» که چند سالی از اجرای آن می گذرد، علاوه بر مشارکت کارکنان در ارتباطات و اطلاع رسانی و نیز توسعه برند بانک، روابط عمومی در نقطه فروش بانک را توسعه دهیم.

شیخ الاسلامی با اشاره به نرم افزار جامع مدیریت عملکرد و بودجه روابط عمومی بانک مهر اقتصاد عنوان کرد: خوشبختانه در حال حاضر روابط عمومی بانک با تدوین برنامه ها، استراتژی ها و مدیریت سیستماتیک در مسیر رشد قابل ملاحظه ای قرار گرفته به طوری که ما با اجرای نرم افزار جامع مدیریت عملکرد و بودجه روابط عمومی، تحول چشمگیری را در حوزه مدیریتی روابط عمومی بانک شاهد باشیم.

وی افزود: اعتماد آفرینی و اعتماد بخشی، وظیفه و مسئولیتی خطیر تر از سایر بخش ها است که ارتقاء وجهه حرفه ای نظام بانکی بر عهده روابط عمومی هاست، به طوری که روابط عمومی بانک باید نقش آینده نگری داشته باشد، شرایط آینده را بشناسد و برای مشکلاتی که احتمالاً امنیت بانک یا نظام بانکی را تحت تاثیر قرار خواهد داد، چاره اندیشی کند.

مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک در پایان با تعریف ویژگی­های روابط عمومی­های پویا افزود: تعامل نظامند با ذینفعان سازمان بگونه­ای که پاسخگوی نیازها و انتظارات آنها باشد می تواند تعریف جامع و کاملی از یک روابط عمومی پویا باشد که برای خود ماموریت، راهبرد، چشم­انداز و برنامه­ریزی سالانه تعریف و تمام فعالیتهایش در چارچوب یک نظام ساختار یافته و فرآیندهای تعریف شده اجرا می شود و همواره اقدامات و برنامه­ریزی­هایش را با پژوهش شروع و با تحقیق به پایان می ­رساند.

دکتر حمید موفق -مدیر روابط عمومی بانک قوامین- نیز در این دیدار ضمن تقدیر، تشکر و استقبال از برگزاری چنین دیدارهایی در حوزه مدیران روابط عمومی بانک ها اظهار داشت: روابط عمومی بانک مهر اقتصاد با نیروهایی جوان و متخصص توانسته در جشنواره ها، کنفرانس ها و سمپوزیوم های تخصصی حوزه روابط عمومی موفقیت های چشمگیری کسب نماید.

وی همچنین با ارائه گزارشی از عملکرد روابط عمومی در بانک قوامین خواستار تعالی جویی و تعالی گری، بعنوان دو ویژگی مهم یک نهاد متعالی شد و اظهار داشت: دستیابی به سرآمدی حاصل ترغیب و تشویق کارکنان و مدیران به سمت و سوی تعالی جویی و تعالی گری در مدیریت ارتباطات با مخاطبان و ذینفعان بیرونی و درونی است.
مدیران و کارشناسان روابط عمومی بانک قوامین و بانک مهر اقتصاد در این دیدار ضمن تشریح فعالیت ها و برنامه های جاری در ادارات روابط عمومی هر دو بانک با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند.

 

منبع: روابط عمومی بانک مهر اقتصاد

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد