درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 16:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20544صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیچهارشنبه، 9 دی 1394 - 07:34
کتاب «روابط با عموم در روابط عمومی» منشر شد
نویسنده کتاب «روابط با عموم در روابط عمومی» معتقد است:برای موفقیت در یک سازمان، چاره ای جز تحول نوین در روابط عمومی و گسستن از روش های قدیمی و پیوستن به روش های جدید و علمی ارتباطات وجود ندارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نویسنده کتاب «روابط با عموم در روابط عمومی» معتقد است:برای موفقیت در یک سازمان، چاره ای جز تحول نوین در روابط عمومی و گسستن از روش های قدیمی و پیوستن به روش های جدید و علمی ارتباطات وجود ندارد.

سید مجتبی جعفری زوج، راه رسیدن به این راهبرد را نزد روابط عمومی های سازمان ها تبدیل تبلیغات مستقیم به تبلیغات پنهان می داند.


وی چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: سازمان های موفق، امروزه سرنوشت خود را به دست روابط عمومی ها سپرده اند و روابط عمومی ها نقش منعکس کننده، تقویت کننده و حتی خاموش کننده افکار و اخبار را به دست دارند.


با این حال این نویسنده عقیده دارد که بسیاری از سازمان های کشور روابط عمومی را بخشی از جریان اصلی مدیریت تلقی نمی کنند و مسئولان روابط عمومی را مشاوران مدیر در حل مسائل و مشکلات سازمان به حساب نمی آورند.


جعفری زوج، هدف از نوشتن کتاب خود را معرفی روابط عمومی و جایگاه آن پرداخته است و می گوید: این کتاب بر مقوله های بهبود جایگاه روابط عمومی تمرکز کرده است و به عنوان ابزاری آموزشی برای کمک به بهبود و افزایش بهره وری وسازماندهی برنامه ارتباطات در روابط عمومی بسیار کارآمد است.


کتاب «روابط با عموم در روابط عمومی» را سید مجتبی جعفری زوج با همکاری مریم فلاح هکی نوشته و انتشارات رُخشید آن را چاپ کرده است.


این کتاب یک مقدمه و یک پیش گفتار دارد و با تعریف روابط عمومی و ویژگی های آن، معیارهای سنجش کارشناسان روابط عمومی و دیگر مباحث مربوط به روابط عمومی در هر سرفصل ادامه یافته است.
یکی از ویژگی های این کتاب،تمرکز آن بر شناساندن رسانه هاست و بخشی از کتاب به معرفی رسانه های نوین همچون اینترنت اختصاص یافته است.


آموزش هایی در زمینه خبر و ارزش های خبری، مصاحبه، تشریفات و روابط عمومی الکترونیک از دیگر بخش های این کتاب است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد