درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 16:46   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21043صفحه نخست » چهارشنبه، 30 دی 1394 - 13:35
راهکار عجیب آمازون برای کسب درآمد از اینترنت اشیاء
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت آمازون در راستای درآمدزایی از پدیده اینترنت اشیاء (IoT)، از طرح ابتکاری و عجیب خود رونمایی کرد. این خدمت که Dash Replenishment Service یا به اختصار DRS نام دارد، یک سری دکمه‌های چسبی قابل اتصال به اینترنت است که کاربران با یک فشار ساده روی آنها می‌توانند کالای اختصاص یافته به آن دکمه را خریداری کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت آمازون در راستای درآمدزایی از پدیده اینترنت اشیاء (IoT)، از طرح ابتکاری و عجیب خود رونمایی کرد. این خدمت که Dash Replenishment Service یا به اختصار DRS نام دارد، یک سری دکمه‌های چسبی قابل اتصال به اینترنت است که کاربران با یک فشار ساده روی آنها می‌توانند کالای اختصاص یافته به آن دکمه را خریداری کنند.

این دکمه‌ها را می‌توان به دستگاه قهوه‌ساز، ماشین لباس‌شویی و دیگر ابزار خانگی چسباند و با آنها محصولات گوناگونی را سفارش داد. به گزارش وبسایت Information week ، آمازون امید دارد با DRS بتواند بخشی از بازار رو به رشد اینترنت اشیاء را تصاحب کند؛ بازاری که پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۲۰ ارزش آن به ۴۵۳ میلیارد دلار برسد.

غول تجارت الکترونیکی لیستی از دیوایس‌های IoT که این قابلیت در آنها فعال می‌شود را منتشر کرده است. از جمله این دستگاه‌ها می‌توان به چاپگرهای شرکت ژاپنی Brother و حسگرهای هوشمند تست قند خون از تولیدات شرکت Gmate اشاره کرد.

دانیل راوش (Daniel Rausch) مدیر دیوایس‌های آمازون می‌گوید با  Amazon Dash Replenishment ما می‌خواهیم زندگی مشتری‌ها را باز هم راحت‌تر کنیم... مشتری‌ها پس از راه‌اندازی دیوایس‌های اینترنتی خود، به سادگی Dash Replenishment را فعال می‌کنند، سپس با اتکا به آمازون می‌توانند مایحتاج روزمره‌شان را به طور خودکار تحویل بگیرند.

برخی شرکت‌های بزرگ خرده‌فروشی از این اقدام آمازون تقلید کرده‌اند که از آن جمله می‌توان به والمارت و تارگت اشاره کرد. انتظار می‌رود موجی از اخبار و گزارش‌ها در خصوص این حرکت ابتکاری آمازون به زودی در رسانه‌ها منتشر شود.

همکاران سیستم
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد