درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 21:43   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21497صفحه نخست » ادامه مطلب یکدوشنبه، 19 بهمن 1394 - 16:08
چگونه می‌توان در این حوزه جدید از روابط عمومی مهارت یافت؟
روابط عمومی قدرت
روابط عمومی قدرت قالب و چارچوب مبتنی بر تحقیقی است از فنون پیچیده روابط عمومی که بر تفکر و شکل‌دهی واکنش عمومی تاثیرگذار است. روابط عمومی قدرت زرادخانه‌ای از تدابیر موثر در مهندسی ستیزه‌جوی ادراک است و شاخه‌ اصلی کارکرد سازمانی و رکن اصلی موفقیت در بازار و سیاست امروز محسوب می‌شود.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- از کاخ سفید تا هالیوود، از آغاز راه‌اندازی اینترنت تا تاسیس شرکت‌های غول‌پیکر همواره شیوه‌ای پویا با نام روابط عمومی قدرت آینده شرکت‌ها، سیاست‌مداران، قهرمانان و تولیدات شرکت‌ها را رقم می‌زند. دیگر روابط عمومی فقط پشتیبان بازار و مراودات صنفی نیست بلکه تبدیل به روشی نیرومند و موثر شده‌است که باید آن را قدرتی بزرگ در این عرصه به حساب‌آورد.


اما به‌راستی روابط عمومی قدرت چیست؟ روابط عمومی قدرت قالب و چارچوب مبتنی بر تحقیقی است از فنون پیچیده روابط عمومی که بر تفکر و شکل‌دهی واکنش عمومی تاثیرگذار است. روابط عمومی قدرت زرادخانه‌ای از تدابیر موثر در مهندسی ستیزه‌جوی ادراک است و شاخه‌ اصلی کارکرد سازمانی و رکن اصلی موفقیت در بازار و سیاست امروز محسوب می‌شود.


کتاب روابط عمومی قدرت به قلم«لئونارد سفیر»به نقل تاریخچه‌ای از این حوزه جدید در روابط عمومی از بدو ورود آن به وسایل ارتباط جمعی تا رسیدن به نقطه اوج آن در عصر اطلاعات می‌پردازد و هزاران نمونه عملی از روابط عمومی قدرت را در عرصه‌های اقتصاد، سیاست‌، برنامه‌های تفریحی، اینترنت، دستگاه‌ قضایی برنامه‌های خبری و غیره ارائه می‌دهد. این کتاب به ذکرتوصیه‌هایی در مورد کار در رسانه‌ها، جلب علایق عمومی و پی‌ریزی و ارزیابی یک برنامه موفق در روابط عمومی پرداخته و فرصت‌های نوینی را فرا روی کسانی قرار می‌دهد که می‌دانند این حوزه جدید در روابط عمومی چیست و خواستار ورود به این عرصه هستند.
 

نوشته: لئونارد سفیر

با پیشگفتاری از: جری دلا فمینا

جلد گالینگور

چاپ دوم، 304 صفحه

ناشر: گروه نشر ان تی سی

 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد